کد خبر:185720
پ

مرادی: آموزش و پرورش در حوزه محیط‌ زیست و ایجاد فرهنگ حفاظت کم کاری کرده است

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: آموزش و پرورش در حوزه محیط‌زیست و ایجاد فرهنگ حفاظت کم کاری کرده است.

آموزش و پرورش در حوزه محیط‌زیست کم کاری کرده است

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: آموزش و پرورش در حوزه محیط‌زیست و ایجاد فرهنگ حفاظت کم کاری کرده است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، نورالله مرادی روز سه شنبه در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان سازمان حفاظت محیط‌زیست و شورای عالی استان ها افزود: آموزش و پرورش آنطور که باید در زمینه ورود مفاهیم محیط زیستی به کتاب های درسی عمل نکرده است البته در این زمینه کارگروهی تشکیل شده تا این مسایل بررسی و محتوای درسی دانش آموزان در این زمینه بازنگری شود.

وی اظهارداشت: از طرفی در تلاشیم تا از ظرفیت شوراها و دهیاری ها استفاده کنیم و در ادامه کارگروهی تشکیل خواهیم داد تا محتوای مناسبی ایجاد شود تا در زمینه اعتلای محیط زیست کشور قدم برداریم.

مرادی گفت: یکی از مباحث اساسی نظام حکمرانی دنیا محیط‌زیست است و سازمان حفاظت محیط‌زیست هم همواره بر این موضوع تاکید دارد، یکی از محورهای اصلی مردمی سازی و گسترش فرهنگ حفاظت از محیط زیست است که در این راه می توان از ظرفیت بالای شوراهای اسلامی شهر و روستاها استفاده کرد که سازمان محیط‌زیست در این راستا برنامه‌های خوبی را تدوین کرده است.

وی ادامه داد:جهان امروز جهان توجه به محیط زیست و امنیت سرزمینی است با توجه به این مسأله در تلاشیم از ظرفیت ١٢٨ هزار نفری شورای اسلامی شهر و روستاها استفاده کنیم.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید