کد خبر:170620
پ
بیانیه انتخاباتی ششم

با انتخابی آگاهانه و مسئولانه، آینده‌ روشنی را رقم بزنیم

تشویق می‌کنیم که هر فرد با بررسی دقیق برنامه‌ها و آرمان‌های نامزدها، به فرد یا افرادی رای دهد که بهترین‌ها برای آینده‌ی کشورمان هستند، نه صرفاً به لیستی از نام‌ها. حتی اگر تصمیم به دادن رای سفید دارید، حضور شما اهمیت دارد و نشان‌دهنده‌ی مسئولیت‌پذیری شما در قبال آینده‌ی جامعه است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، گروه جهادی پیمان جوانمردان ، بیانیه ششم انتخاباتی خود را منتشر نمود. در این بیانیه ضمن تشکر از کاندیداها و عوامل اجرایی و نظارتی ، از مردم خواسته شده که به پای صندوقها بروند و آگاهانه و مسئولانه ، لیستی رای ندهند و آینده روشنی برای ایران رقم بزنند.

بنام خدا

بیانیه انتخاباتی شماره ۶

با انتخابی آگاهانه و مسئولانه، آینده‌ روشنی را رقم بزنیم

ملت شریف ایران، همراهان عزیز و اعضای گرانقدر جامعه

در آستانه‌ی یکی از مهمترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشورمان، انتخابات مجلس شورای اسلامی، قدم در راهی می‌نهیم که هر قدم در آن، سرنوشت ملت و کشورمان را رقم می‌زند. این روزها، روزهایی هستند که باید دست در دست هم داده و با انتخابی آگاهانه و مسئولانه، آینده‌ای روشن برای ایران عزیزمان رقم بزنیم.

در ابتدا، لازم می‌دانیم از تلاش‌های بی‌دریغ کاندیداهایی که با ارائه برنامه‌ها و وعده‌های خود، سعی در جلب نظر و اعتماد شما عزیزان داشته‌اند، صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم. همچنین، از زحمات و تلاش‌های مدیران دست‌اندرکار برگزاری انتخابات، به ویژه وزارت کشور و شورای نگهبان، که با ایمان و تعهد کامل، شرایط را برای برگزاری انتخاباتی شفاف و عادلانه فراهم آورده‌اند، قدردانی می‌نماییم و امیدواریم برای انتخابات آینده، زمان بیشتری جهت شناخت، معرفی و تبلیغ نامزدها در نظر گرفته شود.

ما جوانمردان، باور داریم که هر ایرانی با شرکت در انتخابات، نه تنها حق خود بلکه وظیفه‌ ملی را ادا می‌کند. تاکید می‌کنیم که رای دادن، حقی است که باید با آگاهی کامل از آن استفاده شود. تشویق می‌کنیم که هر فرد با بررسی دقیق برنامه‌ها و آرمان‌های نامزدها، به فرد یا افرادی رای دهد که بهترین‌ها برای آینده‌ی کشورمان هستند، نه صرفاً به لیستی از نام‌ها.

بررسی کانالها و خصوصا سامانه رایگانی که سازمان صدا و سیما در این دوره برای معرفی نامزدها طراحی نموده است کمک شایانی می نماید که متوجه بشویم کدامیک از نامزدها صلاحیت لازم را داشته و کدامیک حرفی برای گفتن نداشته و تلاش ارزشمندی ننموده است.

حتی اگر تصمیم به دادن رای سفید دارید، حضور شما اهمیت دارد و نشان‌دهنده‌ی مسئولیت‌پذیری شما در قبال آینده‌ی جامعه است.

این انتخابات، فرصتی است برای نشان دادن وحدت و همدلی ملی، برای فراموش کردن اختلافات جناحی و دیدن تصویر بزرگتری از ایران؛ کشوری که در آن همه در راستای تعالی و پیشرفت قدم برمیداریم.

با امید به آینده‌ای روشن‌تر و بهتر برای ایران و ایرانیان

گروه جهادی پیمان جوانمردان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید