کد خبر:177143
پ

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد روشن و غیرقابل انکار است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه ویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد روشن و غیرقابل انکار است گفت: شناسایی و دستگیری دانه‌درشت‌ها حکایت از آن دارد که قوه قضاییه در برخورد با کسانی که قصد ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور را دارند تعارف ندارد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حجت الاسلام و المسلمین موسی غضنفرآبادی، با اشاره به اقدامات اخیر دستگاه قضا در مبارزه با مفاسد اقتصادی اظهار کرد: قوه قضاییه در برخورد با مفسدین اقتصادی رویکردی جدی در پیش گرفته که قابل تشکر و قدردانی است.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: طی سال‌های گذشته شاهد بودیم قوه قضاییه در برخورد با افراد شاخص و مطرح سیاسی و اقتصادی رویکرد قاطعانه‌ای از خود نشان داده و آن‌ها را شناسایی و بازداشت کرده است.

غضنفرآبادی اظهار کرد: شناسایی و دستگیری مفسدین و دانه‌درشت‌ها حکایت از آن دارد که قوه قضاییه در برخورد با کسانی که قصد ایجاد اخلال در نظام اقتصادی کشور را دارند تعارف ندارد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد روشن و غیرقابل انکار است گفت: ممکن است در بعضی موضوعات به دلیل نداشتن دلایل و مدارک کافی پرونده به نتیجه نرسد، اما هر کجا مستندات قوی وجود داشته است شاهد محاکمه و اجرای دقیق حکم بوده‌ایم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید