کد خبر:174539
پ

نماینده مجلس: برخورد با مفسدین کلان اقتصادی امید مردم به نظام را افزایش می‌دهد

یک نماینده مجلس بازداشت عباس ایروانی را هشداری برای پدیده‌های فساد نوظهور دانست و گفت: برخورد جدی با فساد به ویژه مفسدین کلان اقتصادی اعتماد مردم به قوه قضاییه و امید آنان به نظام را بیشتر می‌کند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، محمدحسن آصفری، با اشاره به بازداشت عباس ایروانی متهم ردیف اول پرونده گروه عظام بیان کرد: برخورد جدی با فساد به ویژه مفسدین کلان اقتصادی اعتماد مردم به قوه قضاییه و امید آنان به نظام را بیشتر می‌کند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها گفت: رویکرد قوه قضاییه در مبارزه با فساد هشدار برای کسانی است که برای خود خط قرمز کشیدند و تصور می‌کنند، چون وابسته به جریان و افراد خاصی هستند کسی با آنان برخورد نخواهد کرد.

وی ادامه داد: مقابله با مفاسد اقتصادی در جلوگیری از شکل گرفتن پدیده‌های فساد نوظهور دیگر که احتمال شکل‌گیری آن در برخی دستگاه‌ها وجود دارد موثر است و باعث کمتر شدن گلایه‌مندی مردم و جلوگیری از سوءاستفاده شبکه‌های معاند که بر علیه نظام سخن‌پراکنی و جو را مسموم می‌کنند خواهد شد.

۱۷ اسفندماه سال جاری حکم متهمان پرونده گروه عظام در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی صادر و عباس ایروانی برای اجرای حکم به زندان معرفی شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید