کد خبر:169491
پ
نامه ای از یک کاندیدای مجلس

پیامی برای نان!

جناب آقای دکتر خواجه عزیز سلام. همانطور که مستحضر هستید حدود ۴ سالی هست که به عنوان یک شهروند و یک گروه جهادی و همچنین از منظر خبری و مطالبه گری و مشاور در مجلس شورای اسلامی، پیگیر اصلاح وضعیت آرد و گندم و نان می باشم که بحمدالله از همان ابتدا با وبلاگ و […]

جناب آقای دکتر خواجه عزیز

سلام. همانطور که مستحضر هستید حدود ۴ سالی هست که به عنوان یک شهروند و یک گروه جهادی و همچنین از منظر خبری و مطالبه گری و مشاور در مجلس شورای اسلامی، پیگیر اصلاح وضعیت آرد و گندم و نان می باشم که بحمدالله از همان ابتدا با وبلاگ و زحمات شما آشنا شده و شاگردی کردم و بارها از اطلاعات و مطالب و دیدگاههای شما در جلسات و نوشته ها و اخبار بهره بردم و شاگردی میکنم.

در این مسیر با فساد گسترده ای مواجه بوده و هستیم.که بحمدالله نشان دادیم در صورت قیمت گذاری مناسب و حذف واردات در همین سالهای خشکسالی ۱۳ ملیون تن گندم در داخل تولید شد! و میزان مصرف گندم و نان و آرد دست کاری میشود و آمار درست داده نمی شود و برای سیاست بازیها و پوشش ناتواناییها ، نانوا نون خودش را باید در خون بزند و بخورد و کشاورز و حمل و سیلو کارخانه آرد و همه و همه باید در گیر تخلف و دروغ و نزاع شوند و نهایتا مردم نانی بی کیفیت و نا سالم و با شک و بدبینی و اتهام به نانوای محل دستشون برسد.

شاهد بودید و هستید که در تمامی جلسات و موارد مانند مرکز پژوهشهای مجلس، وزارت کشور ،محلس شورای اسلامی،کمیسیون اصل ۹۰،دولت و رسانه ،وزارت اقتصاد و مشاور بی تجربه وزیر، وزارت جهاد و کشاورزی، سازمان توسعه تعاون ، نهادهای نظارتی امنیتی و …بدون منفعت و بدون ترس و واهمه ، پیگیریها را کرده و هنوز راه بسیاری برای اصلاح و بهبود و رفع مفاسد وجود دارد.تا جاییکه نان سالم با قیمت رقابتی و در کمال آزادی و احترام و حفظ حقوق تمامی اصناف خصوصا نانوایان شریف و حذف رانتها و سوء استفاده ها ، به دست مردم برسد و صنعت نان کشور که ۴۰ درصد انرژی مردم است تعالی یابد.

اینجانب نه سر سپرده پدرخوانده های به ظاهر انقلابی هستم و نه ژن برتر و آقا زاده مصطلح، و آدم سیاسی نیستم. اما الفبای اقتصاد را میدانم و تجربه فاجعه بار اقتصاد رانتی در شیر و لبنیات دهه ۷۰ و نان و خودروی مردم در تمامی این ۴۰ ساله و واردات دلار نیمایی و …… به خوبی میدانم و خدا را شاکرم که در آزاد سازی صنایع لبنی کشور، نقش موثری داشتم.

امروزه، اگر شما و صنف محترم و شریف نانوایان حمایتم کنید، همت جانانه به خرج بدهید و مبلغ این برادرتون باشید، چه بسا رای بیاورم و یقین بدانید تا جان دارم برای آبادانی و اصلاح کشورم، تلاش می کنم. اگر رای نیاورم هم ادامه میدهیم. کما اینکه تا کنون ادامه داده و شما که از السابقون السابقون هستید علیرغم مرارتها ، ادامه داده و از پا ننشسته اید.

بسم الله. انتظارم صرفا چند تا پست و متن تو شبکه مجازی نیست بلکه آگاهی و جلب نظر نانوایان است. و حمایت انسانهای شریفی که نان سالم و کامل میخواهند.

قیمت نان باید آزاد شود و مثل همه اصناف هر ساله قیمت گذاری شود

به بهانه حمایت از مستضعفین نباید نان همه مردم را به پایین ترین سطح کیفی تنزل بدهیم و از نان سالم محروم کنیم

به بهانه مستضعفین دلیلی ندارد که ۸۹ ملیون ایرانی را نون خور بیت المال کنیم

قیمت گذاری یکسان امکان پذیر نمی باشد و یکی از مهمترین عوامل اجاره مغازه نانوایی است

صنعت نان کشور باید اقتصادی و سودآور باشد تا تعالی پیدا کند

رانت و یارانه و ارز ارزان از گندم و آرد و نان باید برداشته شود وگرنه همیشه خدا فساد باقی خواهد ماند

روشهای خرید تضمینی گندم متناسب با کیفیت گندم باید تغییر کند

هزینه کارخانجات آرد متناسب با تکنولوژی و کیفیت آرد تولیدی باید متغیر باشد

خرید و پخت نان را باید آسان نمود نه آنکه هر روز زندگی را پیچیده تر و مشکل کنیم

از دخالت افراد بی تجربه و ناآگاه جلوگیری شود شورای عالی آرد و نان و گندم بایستی به روز و اصلاح و اجرایی شود

سید محسن میرابراهیمی کد انتخاباتی ۸۳۴۸
حوزه تهران ری شمیرانات اسلامشهر/ تلفن۰۹۱۲۱۲۶۷۹۶۷

بله         http://ble.ir/mirebrahimi1402

ایتا        https://eitaa.com/mirebrahimi1402

تلگرام    http://t.me/mirebrahimi1402

اینستاگرام            http://instagram.com/mirebrahimi.seyed.mohsen

ویراستی http://virasty.com/mirebrahimi1402

آپارات    http://aparat.com/mirebrahimi1402

آرا(صدا و سیما)     http://ara.ir/candidate/0x9d16

۳۶۱ درجه ایران   https://361iran.ir/?p=168977

پیمان جوانمردان   http://pj121.ir


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید