کد خبر:152759
پ

پسر شیطان صفت با وجود تعرض وحشیانه به پیرزن در منزلش اعدام نشد

پسر جوان نظافتچی که به زن صاحبخانه تعرض کرده بود با توبه از اعدام نجات پیدا کرد.

پسر شیطان صفت با وجود تعرض وحشیانه به پیرزن در منزلش ، اعدام نشد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ۹ صبح ؛ خشونت جنسی به طور تکان دهنده ای در جامعه رایج است.افراد قربانی اغلب توسط کسی که او را می شناسد و به او اعتماد دارند، مورد تجاوز یا آزار جنسی قرار می گیرد.

ظهر روز ۱۹ اسفند سال ۱۳۹۷ خبر درگیری در یک مجتمع مسکونی در شمال تهران گزارش شد و بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

بر اساس شواهد موجود و گفته شاهدان در محل حادثه ماموران متوجه شدند یک مرد جوان به زن میانسالی در خانه اش تجاوز کرده و همسایه های این زن با شنیدن فریاد های او برای کمک در های ساختمان را شکسته و سپس وارد خانه شدند و پسر جوان را دستگیر کردند.

پسر جوان توسط ماموران کلانتری برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و زن نیز شکایت خود را ثبت کرد.

این زن به بازپرس پرونده گفته بود: به دلیل اینکه نزدیک سال نو بود، برای نظافت خانه با یکی از شرکت های خدماتی تماس گرفتم و آنها این پسر جوان را به من معرفی کردند.

پسر جوان صبح خیلی زود به خانه ما آمد و مشغول نظافت شد و من هم ظهر برای نهار او غذا آماده کردم وقتی ناهارش را خورد به طور غیر منتظره ای به سمت من حمله ور شد و هرچه مقاومت کردم و بی فایده بود و پسر جوان مرا با تهدید هدف نیت شیطانی خود قرار داد و در یک لحظه توانستم خودم را به پنجره آشپزخانه برسانم و با داد و فریاد از مردم کمک خواستم که همسایه ها با شکستن در وارد خانه شدند و پسر شیطان صفت را دستگیر کردند.

این پرونده در شعبه ۲ بازپرسی دادسرای ناحیه ۵ ارجاع شد، در جریان روند این پرونده مشخص شد این پسر جوان به نام کیوان متولد سال ۶۶ مجرد و  اهل تهران است ، او در همان لحظات اولیه بازداشت به نقشه شومش اعتراف کرده و گفته بود که در هوشیاری و سلامت کامل دست به این اقدام شیطانی زده است.

بنابر اعترافات این پسر آزارگر و پس از اعلام نظریه پزشکی قانونی مبنی بر تایید جراحات وارده بر روی بدن شاکی تجاوز از سوی آنها تایید و در نهایت این پرونده روی میز قاضی شعبه ۷ دادگاه کیفری قرار گرفت و متهم به زنای به عنف محکوم شد.

روز ۲۵ آذر سال ۱۳۹۸ دادگاه این پرونده سیاه برگزار شد و حکم اعدام پسر جوان صادر شد و این حکم در شعبه ۲۱ دیوانعالی کشور مورد تایید قرار گرفت و صبح امروز ۲۲ آذر ماه پسر جوان برای اجرای حکم اعدام پای چوبه دار رفت و با توجه به توبه و ابراز پشیمانی که در این سالها داشت شاکی پرونده در لحظات قبل از اجرای حکم حاضر به رضایت شد و پسر جوان را بخشید.

بنا بر این گزارش، با توجه به توبه کردن پسر جوان و رضایت شاکی پرونده حکم اعدام شکسته شد و پرونده برای صدور حکم نهایی به دادگاه کیفری ارجاع داده و متهم نیز روانه زندان شد.

منبع
۹ صبح
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید