کد خبر:187354
پ

نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش

کارتون نوستالژیک «حنا دختری در مزرعه» با کیفیت اصلاح‌شده از امشب از شبکه کودک پخش می‌شود.

 به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، شبکه کودک کارتون‌های نوستالژیک را با بهترین کیفیت موجود پخش می‌کند. در همین راستا ریل نوستالژی هر روز ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در کنداکتور شبکه جانمایی شده است که به پخش مجموعه‌های خاطره‌انگیز قدیمی می‌پردازد.

«حنا، دختری در مزرعه» با نام اصلی «کاتری، دختر چمنزار» در ژاپن با نام «میکاسا» شناخته می‌شود که بر اساس رمان فنلاندی به نام «چوپان و خدمتکار» که توسط «آاونی نولیوارا» نوشته شده بود، در ۱۹۸۴ ساخته شد.

این کارتون نوستالژیک اولین بار در دهه ۶۰ از تلویزیون پخش شد.

اکنون «حنا دختری در مزرعه» نیز با کیفیت بهتری توسط واحد تامین شبکه کودک آماده‌سازی شده و از امشب یکشنبه، ۹ اردیبهشت ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روی آنتن می‌رود.

قبل از این مجموعه کارتون‌های «مدرسه والت» و «پینوکیو» نیز پخش شده است.

پخش کارتون «حنا دختری در مزرعه» با کیفیت اصلاح‌شده

مجموعۀ تلویزیونی «حنا، دختری در مزرعه» به کارگردانی «هیروشی سایتو» سال ۱۹۸۴ توسط کمپانی نیپون و با تکنیک سل انیمیشن در کشور ژاپن ساخته شد.

داستان از این قرار است که: حنا، کودکی است که به‌خاطر نیاز مالی و برای کمک به خانواده شروع به کار در یک مزرعه می‌کند و با تلاش و پشتکار سعی می‌کند که در درس و تحصیل علم از کودکان هم سن و سالش عقب نماند. سه سال از زمانی که مادر حنا فنلاند را برای کار به قصد آلمان ترک کرده و دخترش را به نزد پدربزرگ و مادربزرگش در مزرعه تنها گذاشت می‌گذرد. جنگ جهانی اول شروع شده و فنلاند هنوز هم تحت سلطه روسیه است. ساکنان این سرزمین تقریباً هیچ خبری از خارج نداشته و هیچ کس نمی‌داند آیا حنا دوباره مادر خود را خواهید دید یا نه.

آزیتا لاچینی، شیوا گورانی، ناهید شعشعانی، غلامعلی افشاریه، عباس نباتی، آزیتا یاراحمدی، زهرا آقارضا، عزت الله گودرزی، مهوش افشاری، مهین بزرگی و … از گویندگان «حنا دختری در مزرعه» هستند.

پخش کارتون «حنا دختری در مزرعه» با کیفیت اصلاح‌شده
منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید