کد خبر:168911
پ
مدیر گروه جهادی پیمان جوانمردان

نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از بین جهادگران بسیجی انتخاب کنیم.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، آقای سید محسن میرابراهیمی ، مسئول گروه جهادی پیمان جوانمردان در نمایشگاه رسانه های ایران بیان داشت: “بهترین قشر برای انتخاب نماینده مجلس، جهادگران بسیجی هستند. چرا که نه از بیت المال و جیب مردم که از جیب خود هزینه کرده و برای آبادانی ایران منتظر پست و مقام […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، آقای سید محسن میرابراهیمی ، مسئول گروه جهادی پیمان جوانمردان در نمایشگاه رسانه های ایران بیان داشت: “بهترین قشر برای انتخاب نماینده مجلس، جهادگران بسیجی هستند. چرا که نه از بیت المال و جیب مردم که از جیب خود هزینه کرده و برای آبادانی ایران منتظر پست و مقام و منصب نیستند. اینها از مال دنیا گذشته و بهتر از هر قشر دیگری خصوصا پدرخوانده های جناح های قدرت و چپ و راست شایستگی وکالت مردم را دارند”

وی بیان داشت، گروه های جهادی که به فرمان مقام معظم رهبری در صف مقدم خدمت قرار گرفته اند و در شاخه های مختلف نرم افزاری و سخت افزاری و عمرانی و آبادانی و همچنین مطالبه گری فعالیت می نمایند، چهره های سوخته و روح بی ادعایشان، و بذل و بخشش مال به عوض کسب مال و قدرت، اطمینان بیشتری به مردم میدهند که برای خدمت آمده اند و شیقتگان قدرت نیستند.
وی بیان داشت گروه جهادی پیمان جوانمران که در خصوص توسعه و سرمایه گذاری و مطالبه گری فعالیت میکند، طی بیانیه های انتخاباتی همه مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کرده و تا کنون ۴ نفر نماینده اصلح در حوزه تهران ، شهر ری و پردیس را شناسایی نموده و معرفی خواهد نمود. وی بیان کرد علاقمندیم مردم براساس شناخت رای داده و نه بر اساس لیستهایی که توسط صاحبان قدرت پیشنهاد میگردد. وی ابراز امیدواری کرد که مردم خصوصا در شهر های بزرگ کاندیدای اصلح را از طریق تحقیق و بررسی و مطالعه دیدگاهها و سوابق کاریشان انتخاب نمایند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید