کد خبر:163505
پ

نقش مهم دانش آموزان و اقشار جامعه در انتخابات

استاندار خراسان رضوی گفت: انتخابات یکی دیگر از مصادیق همراهی با انقلاب است که همه دانش آموزان و اقشار جامعه باید نقش مهمی در آن داشته باشند تا کشوری آباد داشته باشیم.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، یعقوبعلی نظری در مراسم جشن انقلاب در جمع دانش آموزان اظهارداشت: نقش دانش آموزان در پیروزی و استقرار جمهوری اسلامی فوق العاده بوده و سند آن خون شهیدانی بود که در این مسیر ریخته شد، بنابراین مسئولان نیز وظیفه سنگینی نسبت به نسل جوان و دانش آموزان دارند که باید با خدمت رسانی درست در مسیر انجام آن گام بردارند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد:به‌ عنوان یک دانش‌آموز که در جریان انقلاب قرار گرفتم و بعد توافقی پیدا کردم که در دفاع مقدس حضور داشته باشم، شهادت می‌دهم نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس و استقرار نظام اسلامی و در دفاع از این نظام فوق‌العاده بود و سند دال بر این تاریخ روشن، شهدای عزیز بسیاری هستند که تقدیم کردیم.

نظری با بیان اینکه  واقعیت است که دانش‌آموزان در جریان نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران بعد از استقرار دولت اسلامی و دفاع از این نظام به ویژه در جنگ ۸ ساله و دفاع از نظام مقدس نقشی اساسی و تعیین‌کننده داشتند و دارند،افزود: سند دال بر این موضوع تقدیم بیش از ۳۰ هزار شهید دانش‌آموز برای حفظ نظام اسلامی است که مهم‌ترین دستاورد نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز در حال مبارزه با آمریکا، اسرائیل و دنیای غرب هستیم و برای تحقق این‌ها طبیعی است که مشکلاتی داریم بنابراین همه باید در کنار هم تلاش کنیم تا مشکلات مردم برطرف شود و از اهداف عالیه و معنوی نظام اسلامی پاسداری کنیم چرا که مردم برای استقلال و آزادی انقلاب کردند و این نظام مقدس اسلامی را مستقر کردند که اسلام را پیاده کنند و هویت دینی داشته باشند، همه این‌ها باید محقق شود و دنیا باید نسبت به این موضوع آگاه شود.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد:یکی از صحنه‌هایی که دانش‌آموزان در حال فعالیت هستند و اطمینان داریم که نقش اصلی را ایفا خواهند کرد در انتخابات است. انتخابات یکی‌ از صحنه‌هایی است که دانش‌آموزان رای اولی هم شخصا به طور گسترده شرکت خواهند کرد و کسانی که از نظر سنی شرایط رای دادن ندارند متحد شدند تا به عنوان خط مبارزه با آمریکا و اسرائیل، حمایت از مردم مظلوم غزه، پیروزی انقلاب اسلامی و تحقق اهداف در تمام دنیا کمک کنند و هر دانش‌آموز ۵۰ تا ۶۰ نفر را برای مقابله با دنیای استکبار دعوت کرده تا پای صندوق‌های رای بیایند.

نظری گفت: دانش‌آموزان هم در جریان نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران بعد از استقرار دولت اسلامی و دفاع از این نظام به ویژه در جنگ ۸ ساله و دفاع از نظام مقدس نقشی اساسی و تعیین‌کننده داشته و دارند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید