کد خبر:8872
پ

مجلس اجازه گران کردن نان را نخواهد داد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت نان که قوت اصلی مردم ایران است، شنیده می شود. مجلس با افزایش قیمت نان مخالف بوده و اجازه گران کردن نان را نخواهد داد. برخی با سوءاستفاده از این وضعیت، قیمت نان را گران کردند. ه گزارش ۳۶۱ درجه ایران، […]

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت نان که قوت اصلی مردم ایران است، شنیده می شود. مجلس با افزایش قیمت نان مخالف بوده و اجازه گران کردن نان را نخواهد داد. برخی با سوءاستفاده از این وضعیت، قیمت نان را گران کردند.

ه گزارش ۳۶۱ درجه ایران، علی رضایی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر زمزمه هایی مبنی بر افزایش قیمت نان که قوت اصلی مردم ایران است، شنیده می شود. مجلس با افزایش قیمت نان مخالف بوده و اجازه گران کردن نان را نخواهد داد. برخی با سوءاستفاده از این وضعیت، قیمت نان را گران کردند.

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی افزود: کمبود و گرانی نهاده های دامی موجب نگرانی دامداران و افزایش قیمت گوشت و فروش دام مولد شده است. دولت باید واردات نهاده های دامی را از انحصار افرادی خاص خارج کند تا امکان رقابت ایجاد شود.

کلیدواژه : قیمت ناننان
دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • saeed ۶ مرداد ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
    0 0

    سلام نان از روز اعلام خبر ۴۰۰/۰۵/۰۵حدود ۳۵%گران شد لااقل نمایندگان زحمت به خودشان بدهند تا درب نانوایی محل شان بروند بعد مردم را امیدوار کنند چون هرچه را مسئولین گفتند گران نمی شود ویا نمی گذارند گران بشود فردا ی ان روز گرانی در راه است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید

اخبار فوری