کد خبر:171055
پ
یادداشت مدیر مسئول

قدر نخبه ها و مدیران توانمند را بدانیم

یادداشت مدیر مسئول در پاسخ به هجمه های بی امان به آقای دکتر قالیباف بنام خدا قدر نخبه ها و مدیران توانمند را بدانیم انتقاداتی که از زندگی شخصی و حرفه‌ای آقای محمدباقر قالیباف مطرح می‌شود، گاهی اوقات نشان‌دهنده‌ی دیدگاه‌هایی است که عمق و دامنه‌ی خدمات وی را به خوبی درک نمی‌کنند. چنین دیدگاه‌هایی، که […]

یادداشت مدیر مسئول در پاسخ به هجمه های بی امان به آقای دکتر قالیباف

بنام خدا

قدر نخبه ها و مدیران توانمند را بدانیم


انتقاداتی که از زندگی شخصی و حرفه‌ای آقای محمدباقر قالیباف مطرح می‌شود، گاهی اوقات نشان‌دهنده‌ی دیدگاه‌هایی است که عمق و دامنه‌ی خدمات وی را به خوبی درک نمی‌کنند. چنین دیدگاه‌هایی، که از سر تنگ‌نظری و بی‌انصافی برخاسته‌اند، نمی‌توانند به درستی ارزش‌های والای کاری او را تشخیص دهند. آقای قالیباف نه تنها به عنوان یک نخبه و بسیجی در خط مقدم خدمت و فداکاری قرار دارد، بلکه به عنوان یک فرد با استعداد، دارای تفکر سیستمی و مدیریتی است که با برنامه‌ریزی دقیق، در پی بهبود شرایط ایران بوده است.

او کسی است که با پایه‌گذاری سامانه‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ در نیروی انتظامی و ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در شهرداری، نشان داد تعهد او به خدمت‌رسانی و افزایش رفاه عمومی، فراتر از حرف‌ها و شعارهاست. قالیباف در دوران بحران‌ها نیز با استواری و برنامه‌ریزی مدبرانه، تهران را در مسیر پیشرفت و زندگی نگه داشت. در مجلس نیز، تلاش‌های او برای پایه‌گذاری سیستم‌های مدیریتی و رایانه‌ای، گواهی بر نگرش نوآورانه و متعهدانه‌اش به اصلاح ساختارهای اداری و افزایش شفافیت است.

افتخار من از داشتن رهبرانی چون او، که نه تنها در نقش‌های متعددی چون سرلشکر، خلبان، دکتر، و استاد دانشگاه درخشیده‌اند، بلکه به عنوان یاران وفادار رهبری، همواره در خدمت ایران اسلامی بوده‌اند، بی‌پایان است. امیدوارم روزی فرا رسد که درک و اجماع عمومی، قدردان این فرد منحصربفرد باشد، تا در کمال قدرت، توان و اختیار، منشأ خیر و برکت بیشتری برای میهنمان باشد.

سید محسن میرابراهیمی

کلیدواژه : قالیبافنخبه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید