کد خبر:156736
پ
بیانیه شماره 3 انتخاباتی گروه جهادی پیمان جوانمردان

فراخوان تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوازدهم

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، بیانیه گروه جهادی پیمان جوانمردان با فراخوان عمومی تمامی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی منتشر گردید. در این بیانیه از تمامی داوطلبان نمایندگی مجلس خواسته است که از همین امروز وظایف نمایندگی را بر عهده گرفته و با پیوستن به جمع نخبگانی، طرحها و پیشنهادات خود را طرح تا […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، بیانیه گروه جهادی پیمان جوانمردان با فراخوان عمومی تمامی نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی منتشر گردید. در این بیانیه از تمامی داوطلبان نمایندگی مجلس خواسته است که از همین امروز وظایف نمایندگی را بر عهده گرفته و با پیوستن به جمع نخبگانی، طرحها و پیشنهادات خود را طرح تا با نمایندگان مجلس مطرح و پیگیری شود.

بیانیه شماره ۳ انتخاباتی

فراخوان تمامی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دوازدهم

با تشکر و قدردانی از تمامی فرهیختگانی که برای حق و اعتلای ایران اسلامی  همت کردند و برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند، دعوت می کنیم که به جمع نخبگان گروه جهادی پیمان جوانمردان بپیوندند تا با مشارکت و همدلی، بتوانیم بهترین پیشنهادات و سازوکارها و لوایح و نظارت را که جزو وظایف نمایندگی است تهیه و ارائه دهیم.

با توجه به محدودیت های قانونی، قطعا همه دلسوزان، امکان حضور مستقیم و پیوسته در مجلس را ندارند، اما نمایندگان منتخب، قطعا از مشاوره و توانایی همه مردم خوب کشورمان استفاده خواهند کرد و ما با ارتباطی که با نمایندگان منتخب داریم، تلاش میکنیم که راهکارها  و پیشنهادات و نظرات ارزشمند شما، مورد استفاده قرار گیرد. همچنین کمک و مساعدت تک تک شما در بخش نظارتی مجلس می تواند بسیار راهگشا باشد.

لذا خواهشمندیم با مراجعه به سایت d361.ir ثبت نام نموده و از هم اکنون وظایف یک نماینده مجلس را، برعهده بگیرید.

همچنین با مراجعه به سایت pj121.ir با مرامنامه و اهداف گروه جهادی پیمان جوانمردان آشنا شوید. رسانه گروه جهادی به آدرس ۳۶۱iran.ir آمادگی دارد تا شما را معرفی و پیشنهادات مفیدتان را در معرض دید صاحبنظران و مردم خوب کشورمان قرار دهد.

مهم ، اقناع عمومی برای دیدگاه و پیشنهادات است. ایده ها و طرحهای خوب، دیر یا زود جاری و ساری میگردد.

گروه جهادی پیمان جوانمردان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید