کد خبر:57699
پ

طنز||فروش کت و شلوار گلی

به نظر میرسه وزیر و استاندار و شهرداری که از خونش میخواد راه بیفته و بعد از حداقل ۱۲ ساعت از سیل(سیل شب گذشته اومد ولی عکسها در روز بعد آن است) آنهم زیر گوشش ، بهتربود حداقل یک چکمه پلاستیکی با خودش بردارد

اولین تصویری که پس از وقوع سیل منتشر می شود این است که مسئولی با کت و شلوار تا کمر وسط سیلاب و گل و لای ایستاده است.

چند روزی است که هواشناسی هشدار وقوع سیل می دهد!!! اینجا امامزاده داوود است.

وزیر کشور و استاندار تهران
شهردار تهران

در این ۲ عکس وزیر کشور و استاندار و شهردار تهران را مشاهده می فرمایید. مدیونید اگر فکر بد کنید

به نظر میرسه وزیر و استاندار و شهرداری که از خونش میخواد راه بیفته و بعد از حداقل ۱۲ ساعت از سیل(سیل شب گذشته اومد ولی عکسها در روز بعد آن است) آنهم زیر گوشش ، بهتربود حداقل یک چکمه پلاستیکی با خودش بردارد. نه شهرستان رفته و نه غافلگیر شده. بعد این مسئول دلسوز ، به نظرتون با گلی کردن کفش و شلوار مشکل رو حل کرده و یا به سیل زده ها دلداری داده؟!!! راستی گذرتون به دفتر و دستک و خدم و حشم و اتاقهای آنچنانی این مسئولین خصوصا همین ۳ تا مسئول دوست داشتنی افتاده؟ میدونید برای کار هر یک از این مسئولین چند نفر دور و برشون هستند؟؟

پیشنهاد میشه ، یه استارتاپی برای پوشش حرکتهای پوپولیستی مسئولین راه اندازی شود و در مواقع اینچنین زحمت مسئولین را کم کرده و درجا ، کت و شلوار و کفش گلی را به مسئولین محترم برسوند.

طنز قصه اینجاست که :

سید مناف هاشمی استاندار روحانی که در زمان سیل گلستان بخاطر سفر به خارج کشور عزل شده بود، حالا در روز سیل تهران، توسط زاکانی به ریاست هیئت مدیره مترو تهران منصوب شد. یعنی همین ۵ مرداد ماه ها!!!

آقای زاکانی خداقوت!


کلیدواژه : طنز
دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • علی ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۶
    0 0

    خداوکیلی همشون مدیون مردم هستند با این گرانی ها و دورویی ها

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید