کد خبر:9974
پ

رفتار عجیب و خارج از عرف سیاسی – اجتماعی یک نماینده در صحن علنی مجلس

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران رفتار تعجب آور و تاسف برانگیز یک نماینده ، مایه سو استفاده دشمنان و تمسخر جبهه انقلاب شده است. بر پایه این گزارش در جریان برگزاری جلسه علنی مجلس نماینده محترم مردم تهران در رفتاری غیر قابل توجیه و در حالی که با صرف هزینه های سنگین امکانات و تجهیزات […]


به گزارش ۳۶۱ درجه ایران رفتار تعجب آور و تاسف برانگیز یک نماینده ، مایه سو استفاده دشمنان و تمسخر جبهه انقلاب شده است.


بر پایه این گزارش در جریان برگزاری جلسه علنی مجلس نماینده محترم مردم تهران در رفتاری غیر قابل توجیه و در حالی که با صرف هزینه های سنگین امکانات و تجهیزات مدرنی برای اظهارات و تذکرات نمایندگان در مجلس فراهم شده‌ است به روی صندلی خود ایستاد و فریاد کشان توجه خبرنگاران و عکاسان خبری را به سوی خود جلب کرده است !
رفتار خارج از ابتدایی ترین شئونات متعارف این نماینده با ذوق زدگی جریان‌ های منتقد و ضد انقلاب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.
اکنون سئوال اساسی این است که آیا هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان نسبت به این رفتار توهین آمیز وی واکنش نشان می دهند؟ بدون تردید ورود جدی این هیئت به این پرونده ، برگ افتخاری را در مجلس انقلابی به ثبت می رساند.
بسیاری از کارشناسان و متخصصان رفتارشناسی از این رفتار نماینده مجلس ابراز تاسف کرده و خواستار بررسی صحت مزاج و روان وی شده اند.

دیدگاه کاربران ۲ دیدگاه
  • vahid ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۷
    1 0

    اقا حتما بلندگوشو بستن و می خواد مطلب مهمی بگه

  • ممدی بچه شیر ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۲۳:۲۸
    2 0

    به کارشناسا,متخصصای رفتارشناسی بگین نمیخاد از رفتار نماینده ها مجلس ابراز تاسف کنن , نیازی هم به بررسی صحت مزاج و روان نماینده ها مجلس نیس ! اینا بر اثر عشق خدمت به مملکت و ملته ! عین اون نماینده مجلسه که سیلی زد زیرگوش سرباز راهوره دربدر ! یه لحظه فکرش از بس درگیر نوع خدمت به ملت بود فکر کرد سرباز دشمنه که وسط روز روشن اومده تهرون راه رو سد کرده !
    بازم خوب شد از ماشین پیاده شد ! شانس سربازه گفت وگرنه نمایندهه یلحظه فکر میکرد ماشین مجلس, نفربر زرهیه !!! می نشست پشت فرمون از رو سربازه رد بشه!
    تو چایی که بهشون میدن یکم آرامبخش بریزند حله !!!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید