کد خبر:168436
پ

رئال مادرید برای جذب کیلیان ام باپه چه‌قدر باید هزینه کند؟

رئال مادرید طی سال های اخیر مشغول زمینه سازی برای جذب کیلیان ام باپه بوده است. وضعیت مالی باشگاه خوب است و باشگاه به همین دلیل توانایی جذب هر بازیکنی که بخواهد را دارد. پروسه جذب کیلیان ام باپه به دو بخش تقسیم می شود، اول پاداش امضای قرارداد مطرح است و پس از آن هم لازم است که بودجه کافی برای حداقل پنج سال حقوق دادن به او فراهم شود. در مجموع امضای یک قرارداد پنج ساله با ام باپه، حدود ۵۰۰ میلیون یورو روی دست باشگاه رئال مادرید خرج می گذارد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رئال مادرید انتظار نداشت که امضای قرارداد با ام باپه کمتر از این هم هزینه داشته باشد. ۱۲۸ میلیون یورو همین حالا در حساب باشگاه وجود دارد و زمانی هم که پرز بخواهد، مبلغی در حدود ۲۶۵ میلیون یورو هم به حساب رئال مادرید منتقل خواهد شد. در نهایت با کاهش ۷۸ میلیون یورویی دستمزد بازیکنان نسبت به سال مالی قبل، همه چیز آماده است تا شاهد امضای قرارداد ستاره فرانسوی با لوس بلانکوس باشیم. 

طی سال های اخیر، بازیکنانی مانند مارسلو، ایسکو، کریم بنزما، مارکو آسنسیو، ماریانو دیاز و گرت بیل که همه دستمزد سنگینی دریافت می کردند از رئال مادرید جدا شده اند. احتمالا پس از پایان فصل جاری به این جمع لوکا مودریچ را هم باید اضافه کنید. 

سانتیاگو برنابئوی جدید هم قرار است در این میان نقش کلیدی ایفا کند. زمانی که برنابئوی جدید به شکل کامل و با همه امکانات به بهره برداری برسد، درآمد باشگاه از ۱۵۰ میلیون یورو به ۳۱۷ میلیون یورو افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:  تنها یک امضا تا حضور در برنابئو؛ ام باپه به خاطر پول به رئال مادرید نمی‌آید چرا جدایی کیلیان ام باپه خبر خوبی برای پاری سن ژرمن است؟ بازی طولانی فلورنتینو پرز؛ وقتی رئال مادرید به خاطر ام باپه از خیر هری کین گذشت!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید