کد خبر:86071
پ

در انگلیس از رفتن به عروسی پشیمان شدند!

طبق اخبار میهمان یک عروسی بودن در انگلیس، به علت هزینه‌های فراوان از جمله خرید هدیه و اقامت، به طور متوسط بیش از هزار پوند هزینه برای میهمان در بر دارد.

پشیمانی از رفتن به عروسی در انگلیس

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، روزنامه دیلی میل نوشت: علاوه بر عروسی، میهمان عروسی بودن نیز این روز‌ها در انگلیس، گران تمام می‌شود به گونه‌ای که در سال جاری میلادی، هر میهمان برای رفتن به عروسی به طور متوسط یکهزار و ۴۵ پوند هزینه کرد.

دیلی میل افزود: در مقایسه با پارسال، امسال هزینه‌های شرکت در عروسی، ۱۸ درصد بیش‌تر شده است. پارسال هر میهمان عروسی در انگلیس، به طور متوسط ۸۸۳ پوند هزینه می‌کرد.

روزنامه دیلی میل نوشت: فقط اندکی بیش از نیمی (۵۲ درصد) از میهمانانی که به عروسی‌های به تعویق افتاده از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا در انگلیس دعوت شده اند می‌گویند به عروسی خواهند رفت.

این روزنامه افزود: در سال جاری، بیش‌ترین هزینه رفتن به عروسی، خرید هدیه برای عروس و داماد است که به طور متوسط، ۲۱۷ پوند خرج دارد.

به نوشته دیلی میل، عروس و داماد‌ها در انگلیس می‌گویند بهترین هدیه عروسی، پول نقد و وسایل آشپزخانه است. همچنین هزینه اقامت برای میهمانان عروسی، به طور متوسط ۲۰۳ پوند در انگلیس است.

دیلی میل نوشت: در سال جاری میلادی، شمار میهمانان عروسی در انگلیس به طور متوسط ۷۴ نفر است که این تعداد در سال گذشته، ۶۶ نفر بود.

به نوشته این روزنامه، در نظرسنجی اخیر در انگلیس، شماری از زوجین اعلام کردند ترجیح می‌دهند به جای انگلیس، مراسم عروسی را در دیگر کشور‌ها برگزار کنند که محبوب‌ترین کشورها، اسپانیا و ایرلند است.

به نوشته دیلی میل، در نظرسنجی موسسه (Opinium) که در ماه مارس امسال برگزار شد، حدود دو هزار نفر شرکت کردند.

منبع
خبرگزاری صدا و سیما
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید