کد خبر:187141
پ

جشنواره فیلم دینی رضوی (رضوان) که برای نخستین بار برگزار می‌شود، اثرگذاری بین‌المللی دارد

مدیر بیست‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: جشنواره فیلم دینی رضوی (رضوان) که امسال برای نخستین بار برگزار می‌شود، اثرگذاری بین‌المللی دارد و به زودی یک رویداد بین‌المللی خواهد شد.

فرهاد قائمیان: جشنواره فیلم رضوان اثرگذاری بین‌المللی خواهد داشت

مدیر بیست‌ و یکمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) گفت: جشنواره فیلم دینی رضوی (رضوان) که امسال برای نخستین بار برگزار می‌شود، اثرگذاری بین‌المللی دارد و به زودی یک رویداد بین‌المللی خواهد شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه یران، فرهاد قائمیان درباره تاثیر جشنواره فیلم دینی رضوی(رضوان) در حوزه فیلم‌سازی دینی، اظهار داشت: فکر می‌کنم که بهترین بخش جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع)، بخش فیلم دینی رضوان خواهد بود؛ برای این که بتوانیم در آینده با فیلم‌هایی در ارتباط با فرهنگ رضوی این خدمت را به مردم و کشور عزیزمان داشته باشیم.

وی درباره سطح جشنواره رضوان در نخستین دوره و دوره های بعد اظهار داشت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و بلافاصله جشنواره رضوان را در سطح بین المللی برگزار کنیم، فکر می‌کنم خیلی نزدیک خواهد بود.

به اعتقاد قائمیان، جشنواره فیلم دینی رضوی، تا پنج سال آینده همانند جشنواره فیلم فجر اثرگذاری فراملی و بین‌المللی داشته باشد.

قائمیان در این باره که جشنواره فیلم دینی رضوان مختص کشورهای همسایه و مسلمان خواهد بود یا فراتر از این را در برمی‌گیرد، گفت: این جشنواره یک جشنواره دینی است و فرقی نمی‌کند که چه آثاری از چه کشورهایی برای آن ارسال و شرکت داده شود، این جشنواره، یک رویداد در عرصه فیلم و فیلم‌سازی دینی است و در این چارچوب پیش می‌رود؛ این نخستین بار است که جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه نشست خبری جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود و محمدحسین لطیفی دبیر این جشنواره خواهد بود.

قائمیان همچنین درباره پروژه های جدید سینمایی تلویزیونی خود گفت: صحبت‌هایی برای بازی در فیلم کردم اما چون هنوز قطعی نشده و هنوز به آن شرایط نرسیده که آن را خبری کنم.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید