کد خبر:153256
پ

تعرض همزمان دو مرد وقیح به زن مسافر در روز روشن

آن دو نفر در اعترافات خود گفتند با دیدن زن مسافر وسوسه شدیم تصمیم به این عمل کثیف گرفتیم.

تعرض همزمان دو مرد وقیح به زن مسافر در روز روشن

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ۹ صبح ؛  دو مرد بعد از جشن تولد شبانه، هنگام بازگشت از ورامین به تهران زن جوانی را ربوده و با تهدید آزار و اذیت شیطانی قرار دادند.

 اوایل هفته گذشته زن جوانی باحضوردرشعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از دو مرد به اتهام آدم ربایی و آزار شیطانی شکایت کرد.

پس از طرح شکایت زن جوان ، با دستور بازپرس محمد تقی شعبانی پرونده برای به پلیس آگاهی تهران ارسال و شاکی در تحقیقات گفت: در تهران کار می کنم و خانه ام در شهرستان ورامین است. صبح برای رفتن به محل کارم ، در خیابان منتظر اتوبوس و تاکسی بودم  تا اینکه خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد چون عجله داشتم مقصدم در تهران را گفتم و سوارشدم . ماشین دو سرنشین داشت . راننده حوالی ورودی تهران توقف کرد . قفل درها را زدند.به رفتار آنها شک کرده و موقعیت محلی خود را در واتس اپ برای خواهرم فرستادم. آنها که متوجه موضوع شدند ،گوشی را از من گرفتند و با تهدید به قتل، در خودرو به من تجاوز کردند. بعد هم مرا در خیابان رها کرده و گریختند. راننده یک خودروی عبوری و همسرش متوجه من شده و نجاتم دادند.

با بررسی گوشی تلفن همراه شاکی مشخص شد، آنها آخرین بار در محله ای در جنوب تهران حضور داشتند و بعد از آن آنتن دهی گوشی قطع شده بود. تحقیقات در این باره ادامه یافت تا اینکه دو روز پیش یکی ازمتهمان  فراری شناسایی و بازداشت شد. او منکر جرایمش بود اما در مواجهه حضوری باشاکی سکوت خود را شکست و گفت : من و دوستم شب قبل از حادثه برای شرکت در جشن تولد به ورامین رفتیم. صبح در مسیر برگشت به تهران متوجه زنی جوان شدیم که کنار جاده ایستاده و منتظر تاکسی بود. وسوسه شده و مقابلش توقف کرده و سوارش کردیم. در محلی خلوت از جاده اصلی خارج شده و با تهدید ، زن جوان را مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

با اعتراف او ، متهم پرونده در بازداشت به سر می بردوتحقیقات برای دستگیری همدست فراری اش ادامه دارد 

 به گزارش ۹ صبح، تعرضات جنسی از جمله رفتارهای ناهنجار و شیطانی است که معمولا قربانی پس از آن دچار اختلالات و ناراحتی های روانی شدیدی قرار میگیرد که حتی ممکن است میل به خودکشی در وی به وجود بیاید. اینگونه رفتارها اغلب ناشی از سرکوب بیش از حد و یا گاها کینه و انتقام بخاطر اتفاقات دوران کودکی و یا اعتیاد و مصرف مواد میباشد.

منبع
۹ صبح
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید