کد خبر:93685
پ

ترامپ اول همه را مهمان کرد بعد پولش را نداد!

اخیرا دونالد ترامپ پس از جلسه دادگاه میامی و اظهار بی‌گناهی‌اش در رابطه با ۳۷ فقره اتهام کیفری، وارد یک رستوران محبوب کوبایی شد و فریاد زد “همه مهمان من!” اما براساس یک گزارش محلی او بدون پرداخت پول غذاها رستوران را ترک کرد!

ترامپ اول همه را مهمان کرد، بعد پولش را نداد!

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، به نقل از دیلی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا روز سه‌شنبه دقایقی پس از خروج از دادگاه با فریاد “همه مهمان من” وارد رستوران ورسای در میامی شد، با کارکنان و حامیانش عکس گرفت و اندکی پس از اظهار بی‌گناهی در ۳۷ فقره اتهام، انگشت شست خود را بالا گرفت. کسانی که در رستوران بودند برای ترامپ که روز چهارشنبه ۷۷ ساله شد، آهنگ «تولدت مبارک» را خواندند.

روزنامه میامی نیو تایمز به نقل از منبعی آگاه گزارش داد: بازدید ترامپ تقریبا ۱۰ دقیقه طول کشید، اما او به وعده‌اش عمل نکرد و پول غذاهایی را که قول داده بود و خودش فریاد زده بود که “همه مهمان من” پرداخت نکرد!

این روزنامه افزود: بنابراین تعجب می‌کنیم از اینکه ترامپ شخصی که معروف است به خرید مرغ سوخاری‌ از کی‌اف‌سی و تهیه استیک‌های خوش‌پخت با سس فراوان کچاپ، چطور چنین حرکتی را انجام داد. او حتی یک قهوه فوری و بیرون‌بر برای حامیانش نخرید!

نه رستوران و نه کارزار انتخاباتی ترامپ به درخواست برای اظهار نظر پاسخی ندادند.

ترامپ بعدازظهر سه‌شنبه بعد از کیفرخواست وزارت دادگستری مبنی بر نقض قانون جاسوسی و ممانعت از اجرای عدالت در گرفتن سوابق طبقه‌بندی شده از دوره ریاست‌جمهوری خود و امتناع از بازگرداندن آن‌ها، با ۳۷ اتهام مواجه شد. این دومین محاکمه ترامپ در سال جاری بود، اما این اولین حضور او در دادگاه میامی به دلیل اتهامات فدرال بود. او اولین رئیس‌جمهور سابق یا نامزد ریاست جمهوری است که با چنین اتهاماتی روبرو می‌شود.

منبع
ایسنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید