کد خبر:151340
پ

تجمع اعتراضی اهالی تهرانسر در مقابل مجلس

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، امروز یکشنبه ۳ دیماه ۱۴۰۲ ، عده ای از اهالی تهرانسر و شهرکهای اقماری به اعتراض در جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. افراد حاضر نسبت به عدم واگذاری اسناد مالکیت خانه های خود از سوی سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، امروز یکشنبه ۳ دیماه ۱۴۰۲ ، عده ای از اهالی تهرانسر و شهرکهای اقماری به اعتراض در جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

افراد حاضر نسبت به عدم واگذاری اسناد مالکیت خانه های خود از سوی سازمان ملی زمین و مسکن و اداره کل راه و شهرسازی استان تهران اعتراض نمودند.

لازم به ذکر است پیرو اعطای زمینهای حاکم شرعی در بدو انقلاب و با شروع جنگ تحمیلی ، از سوی حضرت امام خمینی قدس سره به افراد مستضعف بی خانمان و یا جنگ زده ، بعد از گذشت ۴۰ سال ، علیرغم پیگیریهای متعدد از مجاری قانونی ، عده ای موفق به اخذ اسناد مالکیت عرصه خانه های خود نشده اند. در دولت جدید ، با پیگیریهای مختلف از سوی وزرای راه و شهرسازی قول مساعد برای حل مشکل این افراد داده شده است ولی کارشکنی و مخالفت بعضی افراد در دستگاه اجرایی ، این قولها عملی نشده و نهایتا مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه تمامی موانع مربوطه را برداشته و بسط ید به دولت داد تا این مشکل ۴۰ ساله برطرف شود و متاسفانه کماکان کارشکنی ها ادامه یافته و مدیران مربوطه ، ارتقای شغلی نیز یافتند هر چند که رئیس مجلس پس از تصویب لایحه بودجه به عنوان خبری خوش برای این ولی نعمتان انقلاب اعلان عمومی نیز نمود و خبر مسرت بخش صاحب سند شدن این افراد را منتشر کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید