کد خبر:154905
پ
مقام معظم رهبری: “با انتخابات میشود در کشور تحوّل ایجاد کرد"

بیانیه انتخاباتی شماره ۲

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران گروه جهادی پیمان جوانمردان ، ضمن تسلیت مجدد به مردم سرافراز ایران بابت حادثه تروریستی کرمان ، امروز جمعه ۱۵ دیماه ۱۴۰۲ ، بیانیه انتخاباتی شماره ۲ خود را منتشر نمود. در این بیانیه ، اهم دیدگاهها و ضرورتهای انتخاباتی به صورت بسیار مختصر و تیتروار مطرح شده است.بیانیه انتخاباتی […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران گروه جهادی پیمان جوانمردان ، ضمن تسلیت مجدد به مردم سرافراز ایران بابت حادثه تروریستی کرمان ، امروز جمعه ۱۵ دیماه ۱۴۰۲ ، بیانیه انتخاباتی شماره ۲ خود را منتشر نمود. در این بیانیه ، اهم دیدگاهها و ضرورتهای انتخاباتی به صورت بسیار مختصر و تیتروار مطرح شده است.بیانیه انتخاباتی گروه جهادی پیمان جوانمردان را در زیر می خوانیم.

بنام خدا

لیستی رای نمی دهیم: عقلاً و شرعاً به افرادی که ذیصلاح می‌دانیم، رای میدهیم تا نسل جوان جامعه با شوق و امید به دنبال نماینده اصلح خود باشند.

  کاندید انقلابی برای مجلس هزینه می‌کند. افراد انقلابی از جیب خود و یا مشارکت مردمی، هزینه می‌کنند تا شناخته شوند و افکار و ایده‌های آنان منتشر شود.

گروه جهادی پیمان جوانمردان در حد توان از افراد شایسته و صاحب صلاحیت حمایت نموده و در جهت تبلیغ و حمایت مالی و معنوی و رسانه‌ای با استفاده از ابزار خود مانند پایگاه خبری ۳۶۱ درجه ایران (i361.ir)، کانال های فضای مجازی، جلسات روشنگری تبلیغی و … نسبت به معرفی اینگونه کاندیداها اقدام می نماییم.

اولویت مجلس دوازدهم ، قانون زدایی است نه قانون گذاری! . کثرت قوانین و دخالت بیش از حد دولت و حاکمیت ، مانع از حکومت مردم بر مردم و رضایت همگانی گردیده است.

یقه سفیدها و حقوق بگیران و ارتزاق کنندگان بودجه های دولتی، نمی توانند منجی اقتصاد مردم باشند. عمل صالح ، ریسک پذیری ، تجربه های موفق مدیریتی، همگامی با تکنولوژی های روز و آینده نگری و توسعه روابط اقتصادی بر اساس منافع اقتصادی و در یک کلام ، نمایندگان بخش خصوصی ، توان تغییر در اقتصاد را دارند.

ملاک برنامه ها و درآمدها و آینده کشور، تمامی اقشار جامعه هستند. چه غنی چه فقیر، همه حق یکسان دارند. افراد پیشران اقتصادی ، علمی ، کارآفرینی را فدای حلقه های ضعیف جامعه نمی کنیم. افراد زحمتکش و توانمند، حق برخورداری بیشتر را دارا می باشند.

برای رسیدن به اهداف، سازمانهای موازی بایستی حذف و اصل ۴۴ اجرایی و حتی الامکان بدنه دولت کوچک شود. بخش خصوصی صلاحیت و مسئولیت پذیری بیشتری از کارمندان حقوق بگیر دولتی دارد.

عدالت در برخورداری از خدمات قضایی و امنیتی متناسب با صرفه و صلاح جامعه بایستی جاری و ساری گردد.

نماینده مجلس، وکیل مردم است نه حاکم بر مردم و نه نماینده حاکمان بر مردم و موظف است خواست موکلین خود را جامه عمل بپوشاند.

گروه جهادی پیمان جوانمردان

پانزدهم دیماه ۱۴۰۲

# شهید قاسم سلیمانی، بهترین الگوی خدمت و رهایی از بند اسارت منیتها برای نمایندگان مجلس است

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید