کد خبر:161451
پ

اختصاصی/ مراسم اعتکاف مسجد جواد الائمه شهرری به پایان رسید! + عکس

امروز روز سوم و واپسین مراسم اعتکاف سال ۱۴۰۲ با دعای پر فیض ام داود به پایان رسید.

نماز جماعت مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، امروز شنبه هفتم بهمن سال ۱۴۰۲ مراسم اعتکاف در مسجد جوادالائمه شهرری به پایان رسید.

مراسم اعتکاف امسال در این مسجد مبارک از سحرگاه پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ و همزمان با سراسر کشور و سایر نقاط دنیا آغاز شد و بعد از سه روز عبادت و دعا و راز و نیاز با خالق جلیل جل جلاله بعد از اذان مغرب روز شنبه ۱۵ رجب ۱۴۴۵ هجری قمری(هفتم بهمن ۱۴۰۲ هجری شمسی) و برگزاری نماز مغرب و عشا به امامت حجت‌الاسلام ابراهیمی و افطار روز سوم به پایان رسید.

در این سه روز معتکفین روزه گرفتند و به دعا و عبادت پرداختند.

در این ایام پر شگون مراسم احکام و دعا در مسجد برپا بود و دیروز و امروز مراسم عزاداری زینب کبری برگزار شد.

در جای جای کره خاکی و به ویژه ایران اسلامی چه بسیارند مومنین و جوانان و نوجوانانی که با کوله باری از معنویات و ثواب و انرژی و ایمان و تعالی و ارتقای معنوی این مراسم خجسته سه روزه را به پایان رساندند و تا برگزاری اعتکاف سال و سالیان آینده و حضور دوباره در مسجد جوادالائمه و سایر مساجد ایران تمام سال را با دلتنگی، لحظه شماری خواهند کرد.
خداوند اعمال و عبادات بندگانش را قبول بفرمایند ان شاءالله.

دست اندرکاران این مسجد در افطاری ها سنگ تمام گذاشته و از بهترین مواد اولیه و بهترین نوع غذاها و انواع پیش غذا و غذاهای مناسب از معتکفین که عمدتاً جوان و نوجوان و کودک بودند پذیرایی نمودند.

در این ایام برای جوانان و نوجوانان مسابقات جذابی مانند کتابخوانی و تیر اندازی(دارت) برگزار گردید که در انتها به برنده مسابقات جوایزی اهدا شد.(مسجد جوادالائمه شهرری با سیاست های درست و مسئولانه صاحبان امر به ویژه حاج آقا ابراهیمی مهربان، در جذب جوانان و نوجوانان و کودکان، شهره خاص و عام است)

در ایام اعتکاف تمام فضای مردانه و زنانه مسجد به معتکفین روزه دار تعلق داشت و مراسمات نماز جماعت مسجد در حیاط کناری مسجد برگزار می شد.

مسجد جواد الائمه شهرری در ایام اعتکاف همچون دیگر ایام سال، مملو از مومنین از همه رده های سِنی، پیر، میان‌سال و جوان و نوجوان و حتی کودکان بود.

در پایان مراسم بعد از سخنرانی حجت الاسلام ابراهیمی، از معتکفین با اهدای هدیه معنوی یک دسته گل معطر و یک عکس دسته جمعی یادگاری تقدیر شد.

مراسم سه روزه اعتکاف سال ۱۴۰۲ راس ساعت ۱۹ شنبه شب ۷ بهمن ۱۴۰۲ به پایان رسید.

گزارش و عکس؛ علی نورانی ۱۴۰۲/۱۱/۰۷

منبع
۳۶۱ درجه ایران
دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
  • جواد ۷ بهمن ۱۴۰۲ / ۲۳:۱۲
    0 0

    واقعا میخوام بدونم این پایگاه خبری تحلیلی ایران ۳۶۱ خبری مهم تر از این مسجد جواد الائمه نداره ؟ کانال تلگرام مسجد جوادالائمه اس یا خبرگزاری ؟؟؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید