کد خبر:178807
پ

اختصاصی/ حضور دو شهید گمنام دفاع مقدس در شب قدر در این مسجد تهران

پیکر مقدس دو شهید گمنام در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در مسجد جوادالائمه شهرری تشییع شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران مراسم احیای شب قدر سوم در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ در مسجد جوادالائمه شهرری برگزار گردید.
این مراسم دو میهمان ویژه داشت و پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس مهمان این مسجد بودند و مردم در حین برگزاری مراسم شب احیا پیکر این دو شهید را هم زیارت و تشییع کردند.
حضور جوانان و نوجوانان در این مراسم بسیار چشم نماز بود و تقریباً بیشتر حاضرین در این مسجد از قشر جوان و نوجوان بودند و حتی کودکان نیز در مراسم برگزاری دعاها شرکت داشتند.
در این مراسم ابتدا با قرائت قرآن مجلس آغاز شد و بعد مراسم خواندن نماز قضا ۱۷ رکعت به امامت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی برگزار گردید.
پس از اتمام نماز جماعت قضا و در ساعت ۲۲ شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با قرائت سوره عنکبوت و سوره نور و دخان توسط قاریان ممتاز مراسم به صورت جدی آغاز گردید و پس از آن دعای جوشن کبیر توسط جمعی از دوستان بسیجی مسجد ه صورت کاملاً حرفه‌ای و ممتاز برگزار گردید. پس از قرائت دعای جوشن کبیر راسم مداحی روضه‌خوانی و سینه زنی و سوگواری برای امام اول شیعیان حضرت علی علیه السلام توسط مداح برجسته اهل بیت حاج حمید مدیر خراسانی برگزار گردید که در حین آن پیکر مقدس دو شهید گمنام هم به جمع عزاداران و شرکت کنندگان در مسجد اضافه شد و حال و هوای مقدس و معنوی بسیار عجیبی را در فضای مجلس حاکم کرد و این دو شهید تا آخر عزاداری و آغاز سخنرانی در مجلس حضور داشتند یک پیکر شهید در قسمت آقایان و یک پیکر شهید در قسمت بانوان.
بعد از مراسم عزاداری و سینه زنی شهدا بر روی دست اهالی مسجد و اهالی محل تشییع و بدرقه شدند.
سپس ح حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی بالای منبر رفتند و برای حضار سخنرانی وزین و تاثیرگذاری انجام دادند و پایانبخش مراسم این شب، مراسم برتر گرفتن قرآن بود.
در این مراسم مردم بسیار در درگاه خدا خازعانه و خاشعانه توبه کردند و برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین و نابودی اسرائیل و از همه مهمتر برای سلامتی و تعجیل در ظهور آقا امام زمان بسیار دعا کردند.
در میان مراسم با چای و شیر کاکائو خرما و بامیه از مردم پذیرایی شد و در انتها ۸۰۰ پرس غذا بین مردم توزیع شد.

این آقا پسر گل با نام امیر حسین دادخواه تمام عیدی‌های امسالش را برای کمک به مسجد هدیه داد!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید