کد خبر:65535
پ

آمار و نمودار افکار عمومی درباره بحران کمبود گاز

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، با انتشار خبر کمبود و افت فشار گاز و سپس تعطیلی مدارس و ادارات در روزهای اخیر به سبب سرمای بی سابقه و قطع سواپ گازی ترکمنستان و کاهش ظرفیت تولید کشور موجی از واکنش ها در فضای رسانه ای از سوی جریانهای مختلف به راه افتاد. رسانه های […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، با انتشار خبر کمبود و افت فشار گاز و سپس تعطیلی مدارس و ادارات در روزهای اخیر به سبب سرمای بی سابقه و قطع سواپ گازی ترکمنستان و کاهش ظرفیت تولید کشور موجی از واکنش ها در فضای رسانه ای از سوی جریانهای مختلف به راه افتاد.

رسانه های جریان اپوزیسیون ، اصلاحات و انقلابی هر یک به فراخور سیاست ها و رویکردهای خود به این موضوع پرداختند .

جریان معاند با دستاویز قرار دادن موضوع کمبود گاز در کشور به هجمه گسترده علیه نظام سیاه نمایی درباره وضعیت مدیریت کشور و کنایه زنی به نظام بر سر ماجرای پیش بینی زمستان سخت و بحران انرژی در اروپا پرداخته و تمسخر و استهزاء شدید مدیریت کشور و تحریک مردم علیه دولت اقدام کردند.

جریان اصلاحات نیز با رویکردی مشابه جریان معاند اما با لحن آرام تر به دنبال القای بی مدیریتی دولت و شعارزدگی مسئولان و ارتباط دادن مسئله کمبود گاز به تحریم ها و فقدان سرمایه گذاری خارجی برای توسعه صنایع انرژی ایران برآمدند.

در این میان رسانه ها و کاربران جریان انقلابی با اشاره به ترک فعل های دولت سابق در زمینه توسعه صنعت گاز و ذخیره سازی گاز، به نقد مصرف بی رویه و فرهنگ غلط استفاده از انرژی خاصه انرژی گازی پرداخته و به مقابله با سیاه نمایی ها و ترویج ضرورت استفاده مناسب و بهینه از گاز و اصلاح الگوی مصرف برای پیشگیری از قطعی گاز و عبور از سرمای کم سابقه کنونی پرداختند.

نمودار و آمار های بدست آمده از رسانه ها:

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید