کد خبر:163436
پ

کشف ۸۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان از کشف ۸۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در یکی از شعب توزیع نفت سفید و نفت گاز شهرستان نیمروز و تشکیل پرونده با ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای این شعبه توزیع سوخت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی۳۶۱ درجه ایران، در پی نارضایتی مردمی مبنی بر عدم توزیع مناسب نفت سفید و نفت گاز در یکی از شعب توزیع سوخت در سطح شهرستان نیمروز ، یازدهم بهمن ماه با برنامه‌ریزی اداره صمت گشت مشترک نظارتی با حضور بازرسان صمت نیمروز، نمایندگان فرمانداری، شرکت نفت و تعزیرات حکومتی انجام پذیرفت که در همین ارتباط در شعبه توزیع سوخت ۸۱ هزار لیتر نفت سفید و نفت گاز قاچاق کشف شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان افزود: بازرسان صمت‌‌ شهرستان نیمروز برای شعبه نفت مذکور پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال کردند.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها در این زمینه کماکان ادامه خواهد داشت و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم‌فروشی و احتکار مراتب را جهت رسیدگی از طریق تماس با سامانه ارتباط مردمی صمت به شماره ۱۲۴ گزارش کنند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید