کد خبر:189359
پ

پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی گفت: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است.

پایه‌گذاری بیش از 100000 شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی گفت: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، مسعود پناهی؛ مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی(ع) با یادآوری به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: در همین ارتباط مؤسسه توانمندسازی و اقتصاد علوی زیرمجموعه بنیاد علوی به‌عنوان بازوی اجرایی در حوزه توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را انجام می‌دهد.

وی افزود: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است که در این راستا با توجه به نام‌گذاری امسال، برنامه‌ریزی برای استفاده از مشارکت مردم در ایجاد ۱۰۰ هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

پناهی با اشاره به فراخوان برای استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در ایجاد اشتغال گفت: در این زمینه با توجه به درگاه‌های مجازی و رسانه‌های مرتبط فراخوان جهت جذب تصمیم‌گیران و فعالان حوزه اقتصادی انجام شده است و تاکنون ۱۵۰۰ نفر در این ارتباط ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی ادامه داد: امسال بزرگترین رویداد آموزشی در حوزه تسهیلگران و مجریان اشتغال و توانمندسازی اقتصادی توسط مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی بنیاد علوی در استان تهران شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از تاریخ ۲۲ تا ۲۷ اردیبهشت ماه این رویداد در مجتمع آموزش و فرهنگی امام خمینی(ره) در محل لواسان برگزار خواهد شد.

پناهی بیان کرد: مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی علوی در حوزه اشتغال با ۳ راهبرد (حمایت از کسب‌وکارهای خرد، کارگاهی و بنگا‌ه‌های کوچک) در بیش از ۳۵۰ شهرستان و منطقه فعالیت دارد.

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با اعلام ایجاد ۱۰۰ هزار فرصت شغلی در سال ۱۴۰۳ گفت: ان‌شاءالله با رویکرد مشارکت و هم‌افزایی متقاضیان کسب‌وکار این هدف مهم محقق خواهد شد. ۲۹ هزار میلیارد تومان جهت توسعه برنامه‌های اشتغال در بنیاد علوی در سال ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منبع
تسنیم
کلیدواژه : بنیاد علوی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید