کد خبر:180529
پ

فلاحی: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است تا این سگهای هار از منطقه بگریزند و زمینه آزادی قدس و ظهور مهدی فاطمه (عج) را فراهم آورد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در جلسه روز دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ صحن مجلس در تذکری ضمن محکومیت کردن شدید حمله تروریستی و متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران، اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی فقط با مجازات شدید که مطالبه امت اسلام و ملت ایران است و در روز قدس با حضور در خیابان‌ها آمادگی و پشتیبانی خودشان را از جبران حمله صهیونیستی اعلام کردند، امکان پذیر است.

وی افزود: به تعبیر سیدحسن نصرالله این انتقام می‌تواند ما را قدمی به ظهور نزدیک تر کند. تاوان خون سرداران ما انهدام کابینه رژیم صهیونیستی است تا این سگهای هار از منطقه بگریزند و زمینه آزادی قدس و ظهور مهدی فاطمه (عج) را فراهم آورد.

این نماینده مجلس همچنین در تذکری به دولت با تاکید بر اینکه راه نجات تلاطم اقتصادی کشور عملیاتی نمودن فرامین ولایت در کنار گذاشتن دلار بی پشتوانه است، اظهار کرد: بارها در نرخ گذاری داخلی هم که با مبنای دلار صورت گرفته بود، رهبری گلایه‌هایی مطرح و فرمودند که آقایی دلار را باید بشکنیم.

فلاحی در ادامه با نامید بر لزوم توجه به نظام عدالت در نظام پرداخت‌ها، گفت: دومینوی پرداخت‌های مازادی که دستگاه‌های مختلف نسبت به آن اعتراض دارند فقط با اجرای نظام عدالت در پرداخت امکان‌پذیر است؛ مردم مشکلات اقتصادی و تورم را تحمل می‌کنند اما تبعیض در پرداخت را تحمل نمی‌کنند. 

وی همچنین اظهار کرد: تنها درمان مشکلات اقتصادی که امروز دامن‌گیر مردم این و هر روز شاهد تلاطم بازار هستیم، اصلاح تیم اقتصادی دولت است؛ تا این تیم و نگاه‌ها اصلاح نشوند، این مشکلات اقتصادی ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید