کد خبر:158819
پ

شهادت مستشاران ایرانی تداوم وحشی‌گری و راهبرد شیطانی صهیونیست‌ها است

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام کرد: اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در شهادت چند تن از مستشاران نظامی ایران نشان داد تداوم دیوانگی و وحشی‌گری، راهبرد شیطانی صهیونیست‌های تحت حمایت دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا است.

شهادت مستشاران ایرانی تداوم وحشی‌گری و راهبرد شیطانی صهیونیست‌ها است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از ایرنا، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با محکومیت شدید اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه، ترور و جنایت را نسخه ناکام رژیم جعلی برای جبران شکست غیرقابل ترمیم طوفان الاقصی و فرار از باتلاق غزه دانست.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه و نقض حاکمیت سرزمینی آن کشور، که منجر به شهادت چند تن از مستشاران نظامی ایران شد، نشان داد تداوم دیوانگی و وحشی‌گری و شهوت جنگ افروزی، راهبرد شیطانی صهیونیست‌های تحت حمایت دولت تروریستی ایالات متحده آمریکا است.

در این بیانیه تاکید شده است: بی‌تردید شکست طوفان الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و رژیم به زانو درآمده صهیونیستی با ارتکاب این گونه اقدامات هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد.

در بخش دیگر این بیانیه آمده است: صبر راهبردی مقاومت و حزب الله تحت تاثیر آمال و آرزوهای شوم رژیم صهیونیستی و حامیان آن، از مدار عقلانیت و منطق و نگاه به الزامات غلبه بر اشغالگران قدس و غاصبان فلسطین دور نخواهد شد و این گونه شهادت ها خون تازه ای در رگ‌های مقاومت اسلامی که عرصه را بر رژیم جعلی و کودک‌کش تنگ کرده است، تزریق خواهد کرد.

در پایان این بیانیه با تبریک و تسلیت شهادت این رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی به فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده سپاه قدس، خانواده های معزز این شهیدان و همرزمانشان و با محکومیت شدید جنایت تروریستی صهیونیست‌ها، آمده است: ماشین جنگی به گل نشسته رژیم متجاوز صهیونیستی در غزه و در رویا رویی با غیور مردان شجاع یمنی در دریا جز تسلیم برابر اراده رزمندگان و مجاهدان راه حق، گزینه دیگری ندارد و بی‌تردید پیروز میدان نبرد، مقاومت و ایستادگی شکوهمند و مقتدرانه مردم مظلوم و مقتدر غزه و حماس قهرمان است.

در حمله هوایی روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ جنگنده‌های رژیم متجاوز و غاصب صهیونیستی تعدادی از نیروهای سوری و ۵ تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید