کد خبر:148025
پ

سوغات ایران در نمایشگاه سوغات استانبول ۲۰۲۳ به جهانیان معرفی می‌ شود

فعالان حوزه صنایع دستی، صنعتگران و تولیدکنندگان هنرهای سنتی و سوغات ایران دستاوردهای خود را در نمایشگاه سوغات استانبول ۲۰۲۳ به جهانیان معرفی می‌کنند.

سوغات ایران در نمایشگاه استانبول معرفی می شود

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، سومین دوره نمایشگاه سوغات و هدایای گردشگری ترکیه از ۲۳ آذر ماه به مدت چهار روز و با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت از کشورهای مختلف دنیا از جمله ایران، یونان، ترکیه، بلاروس، سوریه و اسپانیا در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی شهر استانبول برگزار خواهد شد.

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، مأموریت دارد به عنوان نماینده وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، مدیریت و اجرای پاویون ایران را به انجام رسانده و زمینه مناسب برای حضور فعالان حوزه صنایع دستی، صنعتگران و تولیدکنندگان هنرهای سنتی و سوغات کشورمان را فراهم کند.

پاویون جمهوری اسلامی ایران با حدود ۸۰ مترمربع مساحت در سالن شماره ۶ مرکز نمایشگاه‌های بین المللی شهر استانبول قرار دارد.

در این دوره از نمایشگاه، رشته‌های چرم دوزی، چوب، سفالگری، فرش و گلیم، زیورآلات سنتی، کیف‌های دست بافت، نمدمالی، و سنگ‌های قیمتی از سوی شرکت کنندگان استان‌های مرکزی، تهران، فارس، اصفهان، همدان، کرمان، یزد و خوزستان معرفی و عرضه خواهد شد.

این نمایشگاه فرصتی برای به نمایش گذاشتن طرح‌ها و محصولات جدید، دسترسی به فروشگاه‌ها و مغازه‌های مناطق توریستی، آشنایی و ملاقات با عمده فروشان مهم از سراسر جهان، افزایش آگاهی از دستاوردهای جدید و فعالیت‌های موفق سایر شرکت‌ها را در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌دهد.

منبع
مهر
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید