کد خبر:170208
پ

تعطیلی پیست اسکی تاریکدره همدان

رئیس هیات اسکی همدان گفت: بارش شدید برف که از روز گذشته در استان همدان آغاز شده منجر به تعطیلی پیست اسکی تاریکدره این شهر شد.

به علت بارش سنگین بارف، پیست اسکی تاریکدره همدان تعطیل شد

رئیس هیات اسکی همدان گفت: بارش شدید برف که از روز گذشته در استان همدان آغاز شده منجر به تعطیلی پیست اسکی تاریکدره این شهر شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، فاطمه آهنبر در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: شرایط جوی و تداوم بارش‌ها سبب شد تا اعضای هیات اسکی استان با بررسی وضعیت موجود تصمیم به تعطیلی پیست بگیرند.

وی اضافه کرد: مسیر پیست نیز قبل از بارش امکان تردد هر نوع وسیله نقلیه را باتوجه به انباشته شدن برف نمی‌داد اما با سعی عوامل اجرایی پیست، امکان اسکی وجود داشت ولی اکنون این وضعیت مطلوب نیست.

آهنبر یادآور شد: باتوجه به بارش برف، مسیر پیست اسکی تاریکدره نیز توسط عوامل راهداری و پلیس راهور مسدود شده است و امکان تردد در میسر نخواهد بود.

رئیس هیات اسکی همدان با اشاره به اینکه هفته گذشته همزمان با بازگشایی پیست تاریکدره شاهد استقبال چشمگیر اسکی بازان بودیم، خاطرنشان کرد: این حضور پرشور اسکی بازان نشان داد که این ورزش از چه میزان مخاطب علاقه مند برخوردار است.

وی گفت: به محض بهبودی وضعیت جوی، باز شدن مسیر تردد و به خصوص آماده‌سازی مجدد پیست توسط دستگاه برفکوب، زمان فعالیت مجدد اسکی اطلاع رسانی خواهد شد.

لازم به ذکر است، پیست اسکی تاریک دره همدان بعد از پیست دیزین و شمشک به عنوان سومین پیست مطرح و مجهز کشور در سال ۱۳۶۴ تاسیس و به بهره برداری رسیده است.

منبع
خبرانلاین
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید