کد خبر:169804
پ

انصراف۷۱ نامزد از رقابت‌های انتخاباتی در اردبیل

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل، گفت: تا صبح امروز از مجموع ثبت‌نام‌کنندگان، ۷۱ نفر نامزد از رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اردبیل انصراف دادند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران؛ بهروز زلالی اظهار داشت: با خارج شدن این ۷۱ نامزد، مجموع کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه استان اردبیل به ۲۰۸ نفر رسید.

وی تصریح کرد: از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین ۱۰۵ کاندیدا، پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز ۳۵ کاندیدا، خلخال و کوثر ۳۰ کاندیدا، مشگین‌شهر۲۲ کاندیدا و گرمی و انگوت ۱۶ کاندیدا با هم رقابت می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: از حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین تا صبح امروز ۱۷ نفر، از حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار ۲۶ نفر، از حوزه انتخابیه گرمی و انگوت هشت نفر، از حوزه انتخابیه خلخال و کوثر ۹ نفر و از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر ۲۲ نفر از رقابت‌های انتخاباتی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انصراف داده‌اند.

زلالی افزود: مهلت انصراف کاندیداها تا ۷۲ ساعت قبل از شروع اتخابات تعیین شده تا با ارائه انصراف کتبی از گردونه رقابت‌های انتخاباتی خارج شده و انصراف خود را اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما به صورت مرتب وضعیت انتخاباتی استان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهیم و تاکنون تبلیغات انتخاباتی با آرامش و همراهی مردم در شهرهای مختلف با شکوه هر چه تمامتر در حال برگزاری است.

دبیر ستاد انتخابات استان اردبیل خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات استان در آمادگی کامل بوده و هیچ نگرانی از بابت تدارک شعبات، تعرفه‌ها و سایر ملزومات وجود ندارد و تلاش بر این است تا از دستگاه‌های الکترونیکی برای رأی دادن استفاده شده و در صورت نیاز رأی‌گیری کاغذی را نیز شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید