کد خبر:189300
پ

آغاز اعزام زائران سرزمین وحی از هفته آینده

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه به یاری خدا زائران سرزمین وحی و حاجیان از هفته آینده اعزام خواهند شد، گفت: امیدوارم در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق منعکس شود و زائران سرزمین وحی بتوانند به یاد قبله اول مسلمانان مسجد الاقصی و مردم آن سرزمین باشند و با دعای زائران پیروزی نهایی نصیب مردم فلسطین شود.

asdasd

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، حجت الاسلام سید عبدالفتاح نواب در حاشیه دیدار حجاج با مقام معظم رهبری عنوان کرد: دیدار با رهبری و استفاده از رهنمودهای ایشان هر ساله قبل از انجام حج تمتع و اعزام زائران عزیز به سفر وحی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: به یاری خدا امسال هم همه مقدمات حج تمتع زائران ایرانی در حوزه‌های فرهنگی، سازماندهی کاروان‌ها و بهداشت و درمان و معاینه زائران انجام شده است. کار هتل‌هایی که باید اجاره شود و برنامه تغذیه و مساله بهداشت و درمان و بیمارستان‌هایی که باید آنجا اجاره و آماده شود همه اقدامات لازم انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه به یاری خدا زائران سرزمین وحی و حاجیان از هفته آینده اعزام خواهند شد، گفت: برنامه امسال با سال های قبل فرق مهمی دارد و آن توجه جهان به سرزمین فلسطین است شما دیدید حتی در دانشگاه های آمریکا دانشجویان و اساتیدشان نسبت به اقدام وقیحانه و زشت رژیم صهیونیستی و نسل کشی این رژیم اعتراض دارند.  همه  از جنایت رژیم صهیونیستی ناراحت و ناراضی هستند و از طرفی پرچم و چفیه فلسطینی را بر سر خود می‌گیرند و به ملت مسلمان و مقتدر فلسطین احترام می‌گذارند.

فتاح خاطرنشان کرد: امیدوارم  در حج امسال بازتاب طوفان الاقصی و وعده صادق منعکس شود و زائران سرزمین وحی بتوانند به یاد قبله اول مسلمانان مسجد الاقصی و مردم آن سرزمین باشند و با دعای زائران پیروزی نهایی نصیب مردم بزرگوار، غیور، خداجو و دلبسته به دین فلسطین شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید