کد خبر:90071
پ

۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق دربیرجند ونهبندان و فردوس کشف شد

– بیش از ۱۱ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و فردوس کشف شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به سه دستگاه خودرو مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، سه هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

وی گفت: ماموران در این خصوص سه دستگاه خودرو توقیف و سه متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به هفت دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، ۶ هزار و ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

وی افزود: ماموران ضمن توقیف هفت دستگاه خودرو، هفت نفر متهم را دستگیر کردند که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

۲ هزار و ۱۱۰ لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس هم گفت: ماموران انتظامی در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی به یک دستگاه کامیونت مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ علیرضا فولادی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو، ۲ هزار و ۱۱۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند که متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و سوخت در کنار دام و طیور بیشترین کشفیات کالای قاچاق را در این استان به خود اختصاص داده است.

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید