سر خط اخبار

کد خبر:175484
پ

یمن: کشتی «پینوکیو» را در دریای سرخ هدف قرار دادیم

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن تاکید کرد ارتش یمن عملیات نظامی را در ماه رمضان، ماه جهاد، در یاری و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و برادران مجاهدمان در نوار غزه ادامه خواهد داد.

  به گزارش ۳۶۱ درجه ایران به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با قرائت بیانیه‌ای مهم اعلام کرد:
در راستای یاری مظلومیت ملت فلسطین و پاسخ به تجاوزات آمریکایی – انگلیسی به کشور ما، نیروی دریایی نیرو‌های مسلح یمن به لطف خدای متعال، عملیات هدف قرار دادن کشتی «پینوکیو» آمریکا را در دریای سرخ با چند موشک دریایی مناسب اجرا کرد و به لطف خدا با موفقیت به هدف اصابت کرد.

نیرو‌های مسلح یمن بر ادامه جلوگیری از تردد کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی که به طرف بنادر فلسطین اشغالی می‌رود، در دریای سرخ و دریای عربی تاکید می‌کند و این عملیات تا زمانی که تجاوزات متوقف نشود و محاصره از ملت فلسطین در نوار غزه برداشته نشود ادامه خواهد داشت.

نیرو‌های مسلح یمن تاکید می‌کند عملیات نظامی را در ماه رمضان، ماه جهاد، در یاری و حمایت از ملت مظلوم فلسطین و برادران مجاهدمان در نوار غزه ادامه خواهد داد.

سنتکام: موشک‌های انصارالله به کشتی پینوکیو اصابت نکرده است
شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد، فرماندهی مرکزی نیروهای تروریست آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) اعلام کرد: نیرو‌های انصارالله یمن دو موشک بالستیک به سمت یک کشتی با پرچم لیبریا در دریای سرخ شلیک کردند.

سنتکام افزود: کشتی تجاری مورد هدف، پینوکیو متعلق به سنگاپور است و پرچم لیبریا را برافراشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید