سر خط اخبار

کد خبر:3324
پ

گزارش ایران ۳۶۱ درجه از گسترش دامنه ویروس انگلیسی و بی توجهی نگران کننده مردم!

موج چهارم بیماری کرونا البته از نوع ویروس جهش یافته انگلیسی ایران و ایرانی را تهدید می کند.

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، احتمال بروز موج چهارم به عنوان یک پیک خطرناک از بیماری کرونا در کشور قوت گرفته است. مقامات و مسئولان وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با هشدار در این باره از مردم خواسته اند تا به رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و الکل و رعایت فاصله اجتماعی توجه بیشتری داشته باشند.

این درحالی است که براساس آمار موجود، میزان توجه عمومی به رعایت پروتکل های بهداشتی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. متاسفانه علی رغم اعمال محدودیت تردد شبانه خودرو میزان جرایم شبانه خودروها نشان می دهد که به این مهم کمتر توجه شده است. همچنین علی رغم اصرار مقامات و مسئولان وزارت بهداشت به عدم انجام سفرهای غیرضروری، حجم ترافیک ورودی به برخی از شهرها به ویژه شهرهای شمالی کشور نگران کننده شده است.

به گفته مقامات وزارت بهداشت، در حال حاضر بیماری کرونا در حال افزایش است. زیرا گردش ویروس جهش یافته‌ انگلیسی در حال افزایش است و این ویروس هم سرعت انتقال بسیار بالایی دارد.

گفتنی است که سرعت انتقال ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بیشتر از ویروس قبلی است و بر همین اساس می‌تواند تعداد بیماران بدحال و میزان مرگ و میر را با افزایش تعداد بیماران در افراد، افزایش دهد.

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، علائم این ویروس جهش‌یافته انگلیسی کاملا مشابه ویروس قبلی است.

کلیدواژه : کرونا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید