سر خط اخبار

کد خبر:3328
پ

گزارش ایران ۳۶۱ درجه از تلاش مشکوک برای دریافت سهمیه ویژه سلبریتی ها از واکسن

درخواست اختصاص سهمیه ویژه برای سلیریتی ها از واکسن کرونا بازتاب گسترده منفی در جامعه به همراه داشته است.

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، انتشار فیلمی کوتاه از فردی که شباهت بسیار زیادی به شهاب حسینی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون کشورمان دارد، به هنگام تزریق واکسن در خارج کشور بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته است. این درحالی است که تاکنون هیچ واکنشی از سوی شهاب حسینی در این باره صورت نگرفته است.

هنوز ۲۴ ساعت از انتشار این تصاویر زمان نگذشته که سازمان نظام پزشکی کشور در نامه ای به کیانوش جهان پور رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از وی خواسته تا وزارت بهداشت تزریق واکسن به هنرمندان – سلبریتی ها- را در اولویت قرار دهد!

این درحالی است که هنوز افکارعمومی از رفتار بسیار تامل برانگیز برخی از به اصطلاح هنرمندان به بهانه سوگواری در غم درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند بسیار ناراحت و گلایه مند است.

اگر سازمان نظام پزشکی به یاد ندارد – یا براساس سیاست های زودهنگام تبلیغاتی برای انتخابات ۱۴۰۰ سعی در فراموشی و فراموش سازی این رفتارهای تلخ و گزنده دارد- باید به مسئولان و اعضای این سازمان یادآور شد که آنانی که شما برای آن ها نگران شده اید و به اصطلاح عامیانه پارتی بازی می کنید، شما و دیگر ایرانیان را به تمسخر و تحقیر کشیده و از سرزمین نامی ایران به عنوان سرزمین نفرین شده یاد کرده اند. آن ها بر خلاف نگرانی های شما همچنان به دل مشغولی های خود در کنسرت ها و جشنواره ها و … مشغولند و در بی توجهی و حتی دهن کجی به پروتکل های بهداشتی و…. ابایی ندارند و به آغوش کشیدن یکدیگر را به تصویر می کشند!

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، سازمان نظام پزشکی در بخشی از نامه خود به کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت نوشته که جهاد امروز هنرمندان کشور در نگه داشتن مردم در خانه و سست کردن چرخش ویروس کرونا کمتر از کادر درمان نیست!

این سازمان هیچ توضیحی درباره چگونگی به اصطلاح جهاد آنان نداده است یا شاید به خاطر ندارد که اولین گروه هایی که به بهانه کرونا و به رغم دریافت های چند میلیاردی پروژه های تولید فیلم و سریال ها را رها کرده اند همین گروه بوده اند. این سازمان آیا مصداقی برای ادعای خود دارد؟

متن نامه قابل تامل سازمان نظام پزشکی به شرح زیر است:

البته حسین کرمان پور در واکنش به بازتاب های منفی اقدام خود و سازمان متبوع خود کوشیده تا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام پیشینه موضوع و مسائل مرتبط و نامرتبط را توضیح دهد که موثر نیافتاده و بر ابهام‌های این ماجرا افزوده است.

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه علیرضا وهاب زاده یکی از فعالان رسانه ای و مشاور وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در توییتر مطلبی نوشت که از بخشی از سناریوی تبلیغاتی دولت برای استفاده دوباره از سلبریتی ها در انتخابات ۱۴۰۰ پرده برداشته است. وی نوشته است:

البته مصادیق فراوانی از دهن کجی ها، بی توجهی ها و سواستفاده های سلبریتی های مدعی می توان ارائه کرد اما بهتر آن است که سازمان نظام پزشکی – که در نگرانی از به خطر افتادن جان سلبریتی ها نامه نگاری می کند- مروری بر رفتارها و گفتارهای این گروه که سنگ آنان را بر سینه می زند، داشته باشد.

افکارعمومی هنوز رفتار قابل تامل برخی از سلبریتی ها در دهن کجی به ارزش های اسلامی، تقلا برای خروج سرمایه های مردم از کشور و … فراموش نکرده و نمی کند.

کلیدواژه : سلبریتیکرونا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید