سر خط اخبار

کد خبر:148525
پ

چه کسانی موجب وهن حاکمیت و تشویش اذهان عمومی می شوند؟!

یادداشت مدیر مسئول: خبرهای شگفت انگیز اختلاس و فساد نجومی یکی پس از دیگری جامعه را متلاطم می نماید. در تازه ترین خبر که توسط رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور ، رسانه ای شد موضوع سوء استفاده در تخصیص ارز و واردات چای با مبلغی بیشتر از ۳ میلیارد دلار می باشد. قبل از […]

یادداشت مدیر مسئول: خبرهای شگفت انگیز اختلاس و فساد نجومی یکی پس از دیگری جامعه را متلاطم می نماید. در تازه ترین خبر که توسط رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور ، رسانه ای شد موضوع سوء استفاده در تخصیص ارز و واردات چای با مبلغی بیشتر از ۳ میلیارد دلار می باشد.

قبل از آن نیز خبر فساد عظیم اقتصادی با موضوع واردات گندم و نهاده ها با رقمی حدود یک میلیارد دلار بود که آن هم در یک روز جمعه پخش گردید و اتفاقا خبر نیز از سوی رئیس محترم سازمان بازرسی کل کشور بود.

یا رقم ۹۰٫۰۰۰ میلیارد تومانی فولاد مبارکه که مدتی جامعه را به کما برده بود.

به نظر شما ، این خبر چه کمکی می تواند به جامعه و مردم بکند؟ و مردم چه می توانند بکنند؟؟ وقتی که یکی از عالیترین مقامات قضایی/ضابطین اطلاعاتی و دولت و قوه قضاییه، خود اقدام نموده و افراد مربوطه و متهم نیز دستگیر شده و به دادگاه ارجاع شده است؟

وقتی که هنوز جرم قطعی نشده و حتی کیفرخواست نیز صادر نشده تا چه برسد به دادگاه و حکم قطعی؟؟

چرا خبر فرزندان معاون اول قوه قضاییه از رسانه های معاند پخش میشود و بعد از چند روز، در کشور اطلاع رسانی نیمه و ناقص انجام میشود؟؟

پس نقش سخنگوی قوه قضاییه چیست؟ ایشون که هم فرد با سوادی است و هم قاضی بوده و هم خوش سیما و خوش بیان است ، اگر این افشاگریها و گزارشات مهم است بهتر نیست که از طرف سخنگو انجام پذیرد؟ چگونه در ابتدا این اخبار به شکل بسیار وسیع در فضای مجازی و رسانه های معاند منتشر میشود و سپس در رسانه های داخلی به صورت ناقص انتشار می باید؟

و از همه مهمتر ، چرا پس از رسیدگی ها و صدور حکم قطعی ، اطلاع رسانی کافی و وافی صورت نمی گیرد که آیا اتهامات اثبات شد و یا کم و زیاد شد و یا چه مقدار اختلاس و دزدی صورت گرفته و چه مقدار به بیت المال عودت شده است و نتیجه چه شده؟

هنوز که هنوزه ، افکار عمومی جامعه تصور می نماید آقای خاوری ۳۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان دزدیده و برده است!!

و بدتر از آن چرا ، روسای قوه مجریه و قضاییه ، پشت تریبون جواب یکدیگر را میدهند؟ مگر شما مرتب با هم جلسه ندارید؟ مگر تلفن یکدیگر را ندارید؟

چرا ، کاری می کنند که خانواده های شهدا و بسیجیان و دل سپردگان جمهوری اسلامی ایران را برای اتهامات واهی ، سرشکسته و سرافکنده می کنند؟

آقای رئیس سازمان بازرسی کل کشور ، خواهشا اگر اتهامات وارده و گزارش حضرتعالی ، نیاز به کمک مردم دارد اعلام بفرمایید تا ما به سهم خود انجام وظیفه کنیم. باور بفرمایید ما به عنوان یک جهادی که ولی امرما دستور مستقیم داده است، برای پیگیری حق خودمان، لب می بندیم و برای حقوق عامه سالها زحمت می کشیم، آخر سر زمانی رو به رسانه می آوریم که اطلاع مخاطب در آن خبر موثر است .  در زیر همه ناملایمات جبهه استکبار و صهیونیزم و اقدامات افراد نفوذی ، خواسته رهبر و ولی ما ، مقاومت در برابر نا امیدی و اصلاح جامعه است که به قله نزدیکیم. انشالله

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید