سر خط اخبار

کد خبر:3456
پ

پیگیری‌های نتیجه بخش ایران ۳۶۱ درجه/ عقب نشینی نظام پزشکی از سهمیه خواهی واکسن کرونا برای سلبریتی‌ها

سازمان نظام پزشکی در مواجهه با گسترش انتقادات وادار به عقب نشینی نسبت به اولویت سلبریتی‌ها برای واکسن کرونا شد.

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، درخواست حسین کرمان پور مدیر کل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی از وزارت بهداشت مبنی بر در اولویت قرار دادن هنرمندان – سلبریتی‌ها- برای تزریق واکسن کرونا ،‌ بازتاب گسترده منفی را در افکارعمومی به دنبال داشته است.

ایران ۳۶۱ درجه در تحلیلی در این باره نوشته بود که «‌….سازمان نظام پزشکی کشور در نامه ای به کیانوش جهان پور رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از وی خواسته تا وزارت بهداشت تزریق واکسن به هنرمندان – سلبریتی ها- را در اولویت قرار دهد!

این درحالی است که هنوز افکارعمومی از رفتار بسیار تامل برانگیز برخی از به اصطلاح هنرمندان به بهانه سوگواری در غم درگذشت علی انصاریان و مهرداد میناوند بسیار ناراحت و گلایه مند است.

اگر سازمان نظام پزشکی به یاد ندارد – یا براساس سیاست های زودهنگام تبلیغاتی برای انتخابات ۱۴۰۰ سعی در فراموشی و فراموش سازی این رفتارهای تلخ و گزنده دارد- باید به مسئولان و اعضای این سازمان یادآور شد که آنانی که شما برای آن ها نگران شده اید و به اصطلاح عامیانه پارتی بازی می کنید، شما و دیگر ایرانیان را به تمسخر و تحقیر کشیده و از سرزمین نامی ایران به عنوان سرزمین نفرین شده یاد کرده اند. آن ها بر خلاف نگرانی های شما همچنان به دل مشغولی های خود در کنسرت ها و جشنواره ها و … مشغولند و در بی توجهی و حتی دهن کجی به پروتکل های بهداشتی و…. ابایی ندارند و به آغوش کشیدن یکدیگر را به تصویر می کشند!

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، سازمان نظام پزشکی در بخشی از نامه خود به کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت نوشته که جهاد امروز هنرمندان کشور در نگه داشتن مردم در خانه و سست کردن چرخش ویروس کرونا کمتر از کادر درمان نیست!

این سازمان هیچ توضیحی درباره چگونگی به اصطلاح جهاد آنان نداده است یا شاید به خاطر ندارد که اولین گروه هایی که به بهانه کرونا و به رغم دریافت های چند میلیاردی پروژه های تولید فیلم و سریال ها را رها کرده اند همین گروه بوده اند. این سازمان آیا مصداقی برای ادعای خود دارد؟…»

در پی گسترش دامنه انتقادات سرانجام حسین کرمان‌پور با انتشار توییتی از پیشنهاد خود عذرخواهی کرد و نوشت که «شکی نیست که اولویت واکسیناسیون با کادر درمان است و نامه‌ام صرفاً برای لحاظ شدن زحمات هنرمندان در دوران کرونا در سند ملی بود و نه فراتر از دیگران.

ظاهراً هدف نامه، به درستی بیان نشده که متواضعانه عذر خواهم! امیدوارم با ورود و ساخت سریع‌تر واکسن برای همه مردم، خاطر همگی آرام شود»

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید