سر خط اخبار

کد خبر:12860
پ

پیام برجامی آمریکا به ایران که از طریق روسیه منتقل شد

به گززارش ۳۶۱ درجه ایران گفته می‌شود آمریکایی‌ها از طریق روس‌ها پیامی را درباره مذاکرات برجام ارسال کرده‌اند. اخبار دریافتی حاکی است به تازگی آمریکایی‌ها از طریق روس‌ها به ایران پیام داده‌اند که به نامه قبلی خود در خصوص مذاکرات وین حتی یک خط اضافه نمی‌کنیم. آخرین نامه آمریکایی‌ها به ایران در روز ۲۲ اردیبهشت […]

به گززارش ۳۶۱ درجه ایران گفته می‌شود آمریکایی‌ها از طریق روس‌ها پیامی را درباره مذاکرات برجام ارسال کرده‌اند.

اخبار دریافتی حاکی است به تازگی آمریکایی‌ها از طریق روس‌ها به ایران پیام داده‌اند که به نامه قبلی خود در خصوص مذاکرات وین حتی یک خط اضافه نمی‌کنیم.

آخرین نامه آمریکایی‌ها به ایران در روز ۲۲ اردیبهشت ارسال شده است. آمریکایی‌ها در نامه مذکور وعده داده بودند که اگر به توافق برسیم بیش از آن چه که در برجام بوده به ایران امتیاز بدهیم.

ولی در پیامی که هفته گذشته از طریق روس‌ها به ایران داده‌اند گفته‌اند که اگر ایران فکر می‌کند چیزی اضافه‌تر از آن چه که در وین گفته شده می‌خواهد، ما با این موضوع کنار نمی‌آییم.

پیشنهاد آمریکایی ها به ایران برای تبادل زندانیان

طبق شنیده ها ، آمریکایی‌ها با ارسال پیام هایی به ایران پیشنهاد داده اند که تبادل زندانیان مستقل  از مذاکرات برجامی در وین صورت گیرد.

درخواست آمریکایی ها برای مذاکره محرمانه با ایران

لازم به ذکر است آمریکایی ها در پیامی به ایران خواستار مذاکره محرمانه مستقل با ایران شده اند و علاقمندند هر چه زودتر به تفاهم و توافق با ایران برسند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید