سر خط اخبار

کد خبر:189691
پ

پپ گواردیولا گزینه مربیگری بایرن نیست

رسانه‌های آلمانی خبر دادند پپ گواردیولا گزینه مربیگری بایرن نیست و این مربی قصد دارد به کارش در سیتی ادامه دهد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، موضوع انتخاب سرمربی جدید بایرن مونیخ روز به روز پیچیده‌تر می‌شود و معلوم نیست چه کسی هدایت باواریایی‌ها را برای فصل بعد عهده‌دار خواهد شد. بایرن‌ مونیخ ابتدا به دنبال به خدمت گرفتن ژابی آلونسو بود ولی این مربی جوان در لورکوزن ماندنی شد. در ادامه یولیان ناگلزمان که دیگر گزینه مونیخی‌ها بود اعلام کرد که تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ در تیم ملی آلمان می‌ماند. به‌تازگی رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که رانگنیک بهترین گزینه برای جانشینی توخل است که حضور این مربی نیز در بایرن منتفی شد.

در حالی که به دیدار بایرن‌مونیخ و رئال مادرید نزدیک می‌شویم، یک گزینه دیگر نیز از بین گزینه‌های بایرن خط خورد. پپ گواردیولا به مونیخ بازنخواهد گشت. مدیربرنامه‌های این مربی اسپانیایی گفت: پپ عاشق بایرن است اما نمی‌خواهد در تابستان منچسترسیتی را ترک کند. او در سیتی بسیار خوشحال است و تا سال ۲۰۲۵ با این تیم قرارداد دارد. 

گمانه‌زنی‌ها در مورد بازگشت احتمالی گواردیولا که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ در مونیخ کار کرد و تا سال ۲۰۲۵ با منچسترسیتی قرارداد دارد، اخیرا قوت گرفته است. گواردیولا سه سال پیاپی با بایرن قهرمان بوندسلیگا شد ولی نتوانست این تیم را به قهرمانی در بوندسلیگا برساند.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن‌، درباره انتخاب سرمربی جدید باواریایی‌ها گفت: ما ایده‌های خود را داریم و می‌خواهیم آنها را اجرایی کنیم. من با آرامش همه چیز را پیش می‌برم و تمام کارها طبق برنامه پیش می‌رود.

بایرن اکنون با ۶۹ امتیاز رده دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا را از آن خود دارد ولی اشتوتگارت فاصله‌اش را با مونیخ به دو امتیاز کاهش داده و با توجه به اینکه تنها دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده، شانس رسیدن به بایرن را دارد. البته مهمترین موضوع برای بایرن در حال حاضر، دیدار چهارشنبه شب برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان است.

اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندسلیگا میزبان بایرن مونیخ بود و با نتیجه ۳ بر یک پیروز از میدان خارج شد. لئونیداس استرجیو، جونگ وو یون و سیلاس برای اشتوتگارت گلزنی کردند و هری کین از روی نقطه پنالتی تک گل باواریایی‌ها را ثبت کرد.

منبع
ایسنا
کلیدواژه : گواردیولا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید