سر خط اخبار

کد خبر:169311
پ

وزارت اطلاعات تمام قد در برابر جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایستاده است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: دشمنان همواره عملیات گسترده‌ای را علیه کشور و دستگاه‌های اطلاعاتی داشته‌اند و به ویژه در یک سال گذشته یک جنگ ترکیبی را برضد کشور به راه انداختند که دستگاه‌های اطلاعاتی تمام توان خود را صرف مقابله با این اقدامات کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وزارت اطلاعات تمام قد در برابر جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران ایستاده است

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، جلیل رحیمی جهان آبادی با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان عجل الله گفت: سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در دستگاه‌های اطلاعاتی اعم از سازمان اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات کارنامه درخشانی در تامین امنیت جامعه دارند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با وجود توطئه‌ها و اقدامات کشورهایی همچون آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و تعدادی از کشورهای منطقه دستگاه‌های اطلاعاتی ما در این ۴۰ سال پس از انقلاب عملکرد درخشان و کارنامه طلایی در تامین امنیت جامعه داشته‌اند.

وی افزود: تنها در یک سال گذشته دستگاه‌های اطلاعاتی ما صدها اقدام خرابکارانه و تروریستی را کشف و خنثی کرده‌اند که هر یک از این اقدامات تروریستی می‌توانست جان صدها نفر را بگیرد.

رحیمی جهان آبادی ادامه داد: دشمنان همواره عملیات گسترده‌ای را علیه کشور و دستگاه‌های اطلاعاتی داشته‌اند و به ویژه در یک سال گذشته یک جنگ ترکیبی را برضد کشور به راه انداختند که دستگاه‌های اطلاعاتی تمام توان خود را صرف مقابله با این اقدامات کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در بازدیدی که کمیسیون امنیت ملی از اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اطلاعاتی کشور داشت ، وزارت اطلاعات سلاح‌های پیشرفته ای از تروریست‌ها کشف کرده اند که نشان دهنده تلاش بی‌شائبه و به دور از حاشیه سربازان گمنام امام زمان بود.

وی افزود: هفته سربازان گمنام امام زمان را ماموران دستگاه‌های اطلاعاتی چه سازمان اطلاعات سپاه و چه وزارت اطلاعات تبریک می‌گویم و به ارواح شهدا درود می‌فرستم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید