سر خط اخبار

کد خبر:141865
پ
در راستای فرمان مقام معظم رهبری، بیانیه شماره 1 انتخاباتی پیمان جوانمردان منتشر شد

بیانیه شماره ۱ انتخاباتی//نه به لیستهای ساختگی جناحی

برخلاف جناح‌های سیاسی که به عینه شاهد بوده‌ایم بیشتر از عملکردشان ادعا داشته و بیشتر به دنبال منافع دنیوی و جناحی خود بوده ، خواهشمندیم لیستی رای ندهید و عقلاً و شرعاً به افرادی که ذیصلاح می‌دانید، رای دهید تا نسل جوان جامعه با شوق و امید به دنبال نماینده اصلح خود باشند.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، گروه جهادی پیمان جوانمردان اولین بیانیه انتخاباتی مجلس دوازدهم را منتشر نمود.

در این بیانیه صراحتا با #نه به لیستهای ساختگی جناحی به عموم مردم و گروههای جهادی توصیه نموده است که به افراد صاحب صلاحیت و با شناخت و آگاهی رای داده شود و از آرای لیستی پرهیز شود.

همچنین هزینه کرد برای تبلیغات انتخاباتی را ضروری میداند ولی نه از جیب بیت المال.

بیانیه انتخاباتی شماره ۱

مقام معظم رهبری: “همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخابات پرشور در اسفند ماه را فراهم کنند”

پیرو بیانات رهبر معظم انقلاب، وظیفه خود می‌دانیم که نهایت سعی و تلاش برای حضور پر امید و فعالانه مردم شریف ایران در انتخابات پیش رو را به عمل آوریم.

از آنجا که گروه جهادی پیمان جوانمردان به صورت تخصصی در زمینه مدیریت ، توسعه و مطالبه گری تشکیل شده است، از همه دلسوزان کشور، خصوصا گروه های جهادی خواستاریم با توجه به حرکت بسیجی و جهادی که از سر مسئولیت و خیرخواهی آغاز نموده و از آرامش و مال و جان خود برای سرفرازی اسلام و ایران گذشته اند، افراد شاخصِ زحمتکش، وطن دوست و شایسته را به عموم مردم معرفی نمایند و قطعاً خیرات و برکات انتخاب صحیح مدیران و کارگزاران خصوصاً نمایندگان مجلس، کم از حرکت‌های جهادی عمرانی و یا کمکهای معیشتی نبوده بلکه اثرات بسیار گوهر باری در رفع محرومیت و رضایت مندی مردم و تحقق اهداف انقلاب و رهبری دارد.

 برخلاف جناح‌های سیاسی که به عینه شاهد بوده‌ایم بیشتر از عملکردشان ادعا داشته و بیشتر به دنبال منافع دنیوی و جناحی خود بوده ، خواهشمندیم لیستی رای ندهید و عقلاً و شرعاً به افرادی که ذیصلاح می‌دانید، رای دهید تا نسل جوان جامعه با شوق و امید به دنبال نماینده اصلح خود باشند.

تکمیل لیست‌های ۳۰ نفره برای تهران و یا شهرستان‌های بزرگ، صرفاً قدرت و قوت بخشیدن به افرادی است که:

اکثراً از سفره انقلاب بسیار بیشتر از سهم خود منتفع شده اند و علیرغم آنکه از آنان جز فسیل هایی متحرک و رانت طلب با خوی اشرافیت باقی نمانده، حسب ظاهر بر اساس تکلیف، برای مردم ایران کماکان نقش راه بلد و بزرگ ملت را بازی می کنند و کیف کش‌های خود را به مجلس و دولت گسیل نموده و همانی را ساخته اند که امروزه شاهدیم. همانهایی که خود در کاخ زندگی کرده و نسخه لنگ و نان خشک برای مردم تجویز می کنند. کسانی که بانکداری ربوی و نزول را به سفره ها و خانه های مردم بردند و با خدا به محاربه برخواستند اما تار موی دختری را بهانه نمودند تا ملتی را به جان یکدیگر بیندازند و وا اسلاما سر دهند.

  سفسطه سراسر غلط که: کاندید انقلابی برای مجلس هزینه نمی‌کند! یک شعار انحرافی برای اغفال مردم و افراد توانمند است. اتفاقاً افراد انقلابی از جیب خود و یا مشارکت مردمی، هزینه می‌کنند تا شناخته شوند و افکار و ایده‌های آنان منتشر شود.

لذا، گروه جهادی پیمان جوانمردان با بضاعت اندک خود و با مشارکت اعضای محترم جهادی و همچنین استفاده از سرمایه دلسوزان و خدمتگزاران واقعی، آمادگی دارد تا در حد توان از افراد شایسته و صاحب صلاحیت حمایت نموده و در جهت تبلیغ و حمایت مالی و معنوی و رسانه‌ای با استفاده از ابزار خود مانند پایگاه خبری ۳۶۱ درجه ایران ، کانال های فضای مجازی، جلسات روشنگری تبلیغی و … نسبت به معرفی اینگونه کاندیداها اقدام نماید.

کما اینکه چند سالی است بدون ریالی کمک دولتی و یا رانت حکومتی ، بدون اشغال کرسی مجلس یا دولت ، در حد توان خود، حسب تکلیف مقام معظم رهبری اقداماتی را انجام و بعضا نتایج مثبتی نیز بحمدالله حاصل شده است.

گروه جهادی پیمان جوانمردان(سرمایه گذاری، مدیریت، توسعه و مطالبه گری)

# برای انتخابات هزینه می‌کنیم

# نه به ریا و نفاق

# نه به لیست‌های ساختگی جناحی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید