سر خط اخبار

کد خبر:189395
پ

مسجدی به دلیل وجود یک توده بدخیم روی زبانش زیر تیغ جراحی می‌رود

دارنده مدال طلای رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمان جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به دلیل وجود یک توده بدخیم روی زبانش زیر تیغ جراحی می‌رود.

توده بدخیم در زبان قهرمان پارادوومیدانی/مسجدی زیر تیغ جراحی

دارنده مدال طلای رقابت‌های پارادوومیدانی قهرمان جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، به دلیل وجود یک توده بدخیم روی زبانش زیر تیغ جراحی می‌رود.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، رشید مسجدی ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران به دلیل یک اتفاق ناگوار زیر تیغ جراحی می‌رود.

قهرمان رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ و دارنده دو طلا و برنز در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو چند هفته قبل با احساس درد شدید در زبانش به پزشک مراجعه کرد و پس از انجام چند آزمایش مشخص شد که روی زبانش یک توده وجود دارد و باید به سرعت تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

مسجدی در این باره به خبرنگار ورزشی گفت: متأسفانه یک توده بدخیم در زبانم وجود دارد که رو به سرطانی است و به همین دلیل باید فردا (سه‌شنبه) تحت عمل جراحی قرار بگیرم.

وی ادامه داد: من در این مدت MRI و چند آزمایش دیگر انجام دادم و پس از بررسی‌های مختلف گفتند که این توده در حال تکثیر است و باید فوراً جراحی شود. من در همان ابتدا موضوع را با هادی‌زاده رئیس انجمن پارادوومیدانی مطرح کرد و او نیز به سرعت جلساتی را با کوهپایه‌زاده رئیس فدراسیون جانبازان و توان‌یابان، غفور کارگری رئیس کمیته پارالمپیک و معاونت فنی کمیته برگزار کرد. همه این مسئولان گفتند که سلامتی‌ام در اولویت است و باید اقدام لازم صورت بگیرد.

قهرمان پارادوومیدانی جهان و بازی‌های پاراآسیایی هانگژو گفت: من سال قبل سهمیه پارالمپیک را گرفته‌ام و بنابراین نگرانی بابت عدم اعزام به رقابت‌های جهانی در ژاپن وجود ندارد. به هر حال فردا (سه‌شنبه) جراحی می‌شوم و توده را برمی‌دارند تا هیچ مشکلی به وجود نیاید.

منبع
تسنیم
کلیدواژه : مسجدی
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید