سر خط اخبار

کد خبر:156517
پ

مراسم اولین یادواره شهدای سازمان برنامه و بودجه کشوربرگزار شد

مراسم بزرگداشت اولین یادواره شهدای سازمان برنامه و بودجه با تلاوت کلام‌الله مجید توسط قاری بین‌المللی و نیز پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آغاز جلسه ضمن خیر مقدم به حضار، به ارائه سخنرانی در خصوص شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

آیین بزرگداشت یادواره شهدای سازمان برنامه و بودجه برگزار شد

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، اولین یادواره شهدای سازمان برنامه و بودجه کشور و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استانی و مراکز تابعه روز سه‌شنبه (۱۹ دی ماه) مقارن با سالروز عملیات کربلای پنج و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تدفین شهید گمنام سازمان در محل سالن غدیر و در جوار مزار شهید گمنام با حضور جمعی از خانواده‌شهدا و همکاران و مسئولان برگزار شد.

بر اساس این گزارش؛ مراسم بزرگداشت اولین یادواره شهدای سازمان برنامه و بودجه با تلاوت کلام‌الله مجید توسط قاری بین‌المللی و نیز پخش سرود جمهوری اسلامی آغاز شد. ممبینی جانشین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در آغاز جلسه ضمن خیر مقدم به حضار، به ارائه سخنرانی در خصوص شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

در این مراسم یادواره با پخش کلیپ‌ها همراه با سرود از شهید سلیمانی همراه شد و در ادامه نیز سردار کاجی به بازگویی خاطرات خود از عملیات کربلای پنج و شهید سلیمانی پرداخت؛ همچنین، در مراسم آیین بزرگداشت، خانواده شهدای سازمان حاضر در مراسم با اعطای لوح مورد تقدیر قرار گرفتند. سپس همکاران بر سرمزار شهید گمنام گردآمده و به عزاداری و مرثیه سرایی پرداختند و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

آیین بزرگداشت یادواره شهدای سازمان برنامه و بودجه برگزار شد
آیین بزرگداشت یادواره شهدای سازمان برنامه و بودجه برگزار شد
منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید