سر خط اخبار

کد خبر:12862
پ
پیام مجلس به افکارعمومی درباره عدم مسدودیت شبکه اینستاگرام

متن جدید پیش نویس طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی محرمانه است!!

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران از قرار اطلاع ، رضا تقی پور رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی متن جدیدی را درباره این طرح آماده و ارائه کرده است تا پس از تصویب کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد. اما این متن نه در اختیار مسئولان مجلس و نه […]

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران از قرار اطلاع ، رضا تقی پور رئیس کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی متن جدیدی را درباره این طرح آماده و ارائه کرده است تا پس از تصویب کمیسیون مورد بحث و بررسی قرار گیرد. اما این متن نه در اختیار مسئولان مجلس و نه در اختیار رسانه ها قرار نگرفته و کمیسیون هیچ پیوست رسانه ای درباره طرج جدید ارایه نکرده است.

مقاومت برخی اعضای کمیسیون در برابر پخش زنده

برخی اعضای کمیسیون مشترک تمایلی به پخش زنده اینستاگرامی از نشست خود را نداشته و برای جلوگیری از این اقدام فشار بسیاری را وارد کرده اما  با اصرار محمد باقر قالیباف و پیگیری رضا تقی پور این نشست به صورت زنده منتشر شده است. این نشست در تلوبیون هم منتشر شد.

پیام مجلس به افکارعمومی درباره عدم مسدودیت شبکه اینستاگرام

مهمترین نکته پخش این نشست در اینستاگرام ارائه پیام به افکارعمومی بوده که مجلس درصدد مسدود کردن و بستن شبکه اجتماعی اینستاگرام نیست بلکه درصدد مدیریت فضای مجازی است. همچنین مقرر شده که کلیه نشست های این کمیسیون به صورت زنده در شبکه اینستاگرام پخش شود.

اصرار قالیباف بر حضور فعالان و ذینفعان حوزه مجازی در کمیسیون بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران

محمد باقر قالیباف گفته که در جلسات کمیسیون مشترک  ذینفعان حوزه مجازی هم حضور یافته و نظرات خود را ارائه کنند تا تصمیم گیری درباره فضای مجازی کیفی تر و بهتر باشد. مقرر شده که جمعی از ذینفعان حوزه مجازی در نشست آتی این کمیسیون دعوت شوند. این کمیسیون  در هفته یک و شاید ۲ جلسه برگزار کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید