سر خط اخبار

کد خبر:3667
پ

قالیباف نامزد انتخابات ۱۴۰۰ نمی شود

یک عضو هیئت رئیسه مچلس از عدم حضور محمد باقر قالیباف در رقابت های انتخاباتی ۱۴۰۰ خبر داده است.

به گزارش ایران ۳۶۱ درجه، محسن پیرهادی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از عدم حضور محمد باقر قالیباف در رقابت های انتخاباتی ۱۴۰۰ خبر داده است.

این در حالی است که چندی پیش اخباری در فضای مجازی دست به دست شده بود که قالیباف به زودی درباره عدم حضور خود در رقابت های انتخاباتی اطلاعیه ای را صادر می کند.

برپایه این گزارش، پیرهادی گفت: آقای قالیباف ضمن اینکه تمرکزشان را معطوف به وظایف خود در مجلس کرده اند، تأکید دارند که بنای کاندیداتوری در انتخابات را ندارند و می‌گویند همه نیرو‌های انقلاب موظف هستند تلاش کنند تا هرچه سریعتر با وحدت، تمام ظرفیت‌های خود را متمرکز بر موفقیت گزینه واحد کنند.

پیرهادی افزود: برداشت و استنباط من از سخنان آقای قالیباف این است که با افزایش احتمال حضور آیت الله رییسی، آقای قالیباف تصمیم به عدم کاندیداتوری گرفته است و آمادگی کمک به ایشان را دارد.

پیرهادی درحالی از افزایش احتمال حضور آیت الله رئیسی سخن به میان آورده است که هیچ نشانه ای مبنی بر احتمال و افزایش احتمال نامزدی آیت الله رئیسی ارائه نشده است. همچنان که چندی پیش خبری منتشر شده است مبنی بر این که در حاشیه برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری، حدود ۵۰ عضو خبرگان از آقای رئیسی خواستند تا با موضوع انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ جلسه‌ای با وی داشته باشند اما آقای رئیسی به دلیل موضوع جلسه با آن مخالفت کرد.

کلیدواژه : قالیباف
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید