سر خط اخبار

کد خبر:11095
پ

صدا وسیما وجهه حاکمیت را مخدوش نموده است/ ایران به رسانه ملی در طراز رهبری نیاز دارد.

انتقاد رئیس سابق صداوسیما از رئیس در حال تغییر صداوسیما به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، محمد سرافراز ، در این باره نوشت: علی عسگری نه نقشه راهبردی داشت و نه پیوست های حکم رهبری را هیچ کدام عملی کرد. در صداسیما هر چه گذشت حاصل عملکرد «نهادهای تصمیم ساز» در دفتر رهبری بود. دو […]

  • انتقاد رئیس سابق صداوسیما از رئیس در حال تغییر صداوسیما

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، محمد سرافراز ، در این باره نوشت:

علی عسگری نه نقشه راهبردی داشت و نه پیوست های حکم رهبری را هیچ کدام عملی کرد.

در صداسیما هر چه گذشت حاصل عملکرد «نهادهای تصمیم ساز» در دفتر رهبری بود.

دو سال پیش در چنین روزهایی،‌ وحید جلیلی نیز در یادداشتی با عنوان «این گروه خشن» انتقادهای تندی علیه دو دهه استیلای این نهادهای تصمیم ساز بر حاکمیت رسانه ملی مطرح کرد. مقاله ای که با واکنش تند کیهان مواجه شد.

گفته می شود رییس جدید این سازمان پس از بازگشت علی عسگری از کربلا آغاز به کار خواهد کرد.

لازم به ذکر است نحوه مدیریت رسانه ملی نه تنها انتقاداتی را داشته است بلکه از آنجا که ویترین و رسانه فراگیر حاکمیت است ، تصویر رهبری جمهوری اسلامی ایران را نیز آسیب زده است و ضرورت دارد این سازمان بزرگ که به مثابه چاه ویل بودجه و امکانات بیت المال را مصرف میکند ، خانه تکانی کند و تکلیف نیروهای بسیار زیاد و مازاد خود را روشن کند. قطعا با تخلیه سازمان از نیروهای فرتوت و یا کارنابلد و یا سفارشی ، جا برای جذب نیروهای با انگیزه و انقلابی باز می شود. گوشه و کنار سازمان عریض و طویل صدا و سیما ، آنقدر حیاط خلوت و پستو دارد که اصلاح آن نیروی بسیار قوی می طلبد و دستاورد آن نیز بسیار در جنگ با هجمه رسانه های معاند با میلیاردها دلاربودجه ، کارساز و اثر بخش است.

منبع
جمهوریت
کلیدواژه : علی عسکری
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید