سر خط اخبار

کد خبر:30365
پ
اعتراف صریح وزیر

ساداتی نژاد: نمی توانم!!!

این روزها شاهد رسواییهای پی در پی وزارت جهاد و سازندگی هستیم. مشکلات و مفاسدی که دلسوزان نظام ، نمایندگان مجلس ، گروه های جهادی ، افراد موثر در محرومیت زدایی کشور و مدیران بسیجی از شروع به کار دولت جدید به شخص وزیر و مدیران عالی رتبه وزارت جهاد و کشاورزی و معاون اول رئیس جمهور انعکاس داده بودند

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران ، این روزها شاهد رسواییهای پی در پی وزارت جهاد و سازندگی هستیم. مشکلات و مفاسدی که دلسوزان نظام ، نمایندگان مجلس ، گروه های جهادی ، افراد موثر در محرومیت زدایی کشور و مدیران بسیجی از شروع به کار دولت جدید به شخص وزیر و مدیران عالی رتبه وزارت جهاد و کشاورزی و معاون اول رئیس جمهور انعکاس داده بودند ، اما کو گوش شنوا.

روز چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۲۲ شبکه مستند صدا و سیما اقدام به پخش برنامه “آب نان میوه” نمود.

https://telewebion.com/episode/0x28066ce

برنامه مستندی که جا دارد ، تمامی مسئولان خصوصا وزارت جهاد و صمت و کشور و نمایندگان مجلس به دقت این برنامه ۵۰ دقیقه ای را ثانیه به ثانیه دیده و سپس اقدام نمایند که اگراقدامی صورت نگیرد ، ” نان” به زودی مشکل کشور خواهد بود.

همزمان گفتگوی ویژه خبری شبکه دو نیز ، پس از مدتها شاهکاری زده و به زیباترین روش فساد انتصاب مدیران نالایق را که بسیار مهمتر از پرونده های ریالی و یا دلاری است ، در گزارش تنظیم بازار میوه شب عید در برنامه زنده و مقابل چشمان مردم به تصویر کشید.

https://telewebion.com/episode/0x280632a

رسانه ای که رئیس جمهور معزز کشورمان به کارکرد آن به خوبی واقف است و همین روز ۲۷ بهمن در جلسه هیات دولت فرمودند:

همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی و نظارتی موظف هستند، اخبار مطرح شده در حوزه فعالیت خود را با دقت رصد و پیگیری کرده و در صورت صحت بلافاصله برای رفع مشکل اقدام کنند و مواردی که با هدف ایجاد نگرانی و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی منتشر میشود را برای مردم تبیین کنند.
دکتر رئیسی تاکید کرد: نباید اجازه داد عده ای با سوداگری و انتشار اخبار کذب و دروغ، زندگی و معیشت مردم را دچار مشکل کرده و تلاش‌های انجام شده را زیر سوال ببرند.

هر چند که مدیران وزارت جهاد فقط نیمی از این پیام را شنیده که بدان نیز عمل نمی کنند.

رسوایی واردات گندمهای آلوده به سرب ، افزایش عمدی قیمت برنج ، اختلال در توزیع روغن ، اعتراض های پی در پی نانوایان از سوء مدیریت و همچنین مردم از کیفیت و کمیت نان و اضافه کنیم مفاسد و اقدامات عمدی سوء چندهزار میلیاردی در تهیه و توزیع گندم یارانه ای ، اتخاذ روشهایی برای انهدام ناوگان حمل و نقل کالای استراتژیک ، پایمال شدن اعتبار حاکمیت( راه ندادن عضو هیات مدیره به شرکت بازرگانی دولتی ایران توسط مدیرعامل علیرغم انتصاب عضو جدید با امضا ۳ وزیر و یک معاون رئیس جمهور!) ، افشاگری و گزارشات رسانه های مجوز دارکشور در خصوص تخلفات مدیریتی و خریدهای مساله دار کالاهای اساسی و برگشت خوردن صادرات میوه ها و فلفلها که معاون دیگر ساداتی نژاد طلبکارانه مدعی شد هوچی گری شبکه منافقین از آلبانی است!! و …. (لازم به ذکره خدمات مدیران فاسد به گروهک منحله و منحرف منافقین در موثر نشان دادن آن تفاله های مضمحل ، خدمت کمی نبوده است)

می توان گفت شخص وزیر تیر آخر را در مصاحبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ با شبکه خبر با بیان جمله زیر به خود زده است: “مشکلات بخش کشاورزی بسیار زیاد است، نمی‌توان در این چهار ساله همه مسائل را حل کرد”

.

.

و حالا مجلس و رئیس جمهور و معاون اول و همه به صرافت افتاده اند که بایستی بازرسی و نظارت بیشتری به عمل آید.

واقعیتی که دلسوزان نظام ، از ابتدای دولت ایران توانمند ، ناتوانی و عدم سابقه مفید اجرایی آقای وزیر را پیش بینی کرده بودند.

آیا دولت و وزیر از خواب بلند خواهند شد؟ آیا از افراد حرفه ای و توانمند استفاده خواهند کرد؟ یا از رئیس جمهور و وزارت اطلاعات و دستگاههای نظارتی که در گفتگوی زنده خبری ، ناشیانه و بچه گانه مدیر تازه منصوب شان هر آنچه اسم شنیده بود قطار میکرد …. درخواست می کنند که دهان منتقدین و روزنامه نگاران و کارشناسان را گل بگیرند؟ آیا می توانند صدا و سیما را تهدید نمایند؟ کاری که با خبرنگار ۳۶۱ درجه ایران انجام دادند؟ هر چند اتهامهای وارده به آنتن زنده صدا و سیما نیز در گفتگوی خبری از منظر صاحب نظران مغفول نماند

تشخیص دوست از دشمن کمترین توقع از یک وزیر است.

.

.

با سوابق اجرایی آقای دکتر ساداتی نژاد بر اساس اطلاعات مندرج در ویکی پدیا و سیات شخصی شون آشنا شوید:

۱-عضویت در اداره جهاد سازندگی به عنوان معاون اداره آبخیزداری و مجری چندین پروژه بخش سیلاب و آبخیزداری در شهرستان کاشان  در سالهای ۷۸-۱۳۷۳

پایان رزومه!!

سایر سوابق جناب آقای وزیرآموزشی و معلمی و ممیزی و نمایندگی مجلس می باشد.

در آخر هیات تحریریه ۳۶۱ درجه ایران، بر خود لازم میداند از صدا و سیما برای پخش و نشر این دوبرنامه روشنگرانه کمال تشکر را بنماید. (ضمن آنکه برنامه های روشنگرانه مفید دیگری نیز تولید و پخش شده است) یقینا ، شفافیت همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند و مطالبه گری به شکل صحیح و اسلامی و توسعه نظارت همگانی می تواند نوید بخش کاهش فسادها و دفع شبکه نفوذ از ارکان کشور گردد.

همچنین از تمامی نهادهای نظارتی و بازرسی و حسابرسی و اطلاعاتی که در برنامه زنده به کمک فرا خوانده شدند، خاضعانه درخواست میکنیم به خواسته مدیرعامل محترم سازمان تعاون روستایی پاسخ مثبت داده و روشن بفرمایند که چگونه میشود انتصابات در وزارت جهاد و کشاورزی اینگونه انجام می شود؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید