سر خط اخبار

کد خبر:6515
پ

رپرتاژآگهی ارگان تبلیغاتی خانواده هاشمی برای جهانگیری

روزنامه آرمان که به عنوان ارگان تبلیغاتی خانواده مرحوم هاشمی شناخته می‌شود، برای تبلیغ جهانگیری سنگ تمام گذاشت.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، روزنامه روزنامه آرمان در یادداشتی با اشاره به ورود اسحاق جهانگیری معاون اول دولت روحانی در انتخابات ۱۴۰۰ نوشت: اسحاق جهانگیری نامی است که این روزها بسیار شنیده می‌شود، امید اول اصلاح‌طلبان. دو دوره نماینده مجلس، استاندار اصفهان، وزیر صنایع و معادن طی ۸ سال در دولت اصلاحات و معاون اول به مدت ۸ سال رزومه‌ای نیست که بتوان به آسانی از کنار آن گذاشت و همین رزومه سنگین است که سبب شده اصلاح‌طلبان و اعتدالیون، او را گزینه مناسبی برای تصدی ریاست‌جمهوری بدانند.

این روزنامه در ادامه نوشت:اسحاق جهانگیری مرد روزهای سخت است. در اذهان بسیاری هست که سال ۹۶ کاندیدا شد و خوب می‌دانست که تا روز آخر در اینجایگاه نخواهد ماند اما ایثار کرد و آمد و این فرصت برای دفاع از آرمان‌های اصلاح‌طلبانه و دفاع از دولت روحانی استفاده کرد. این بار شرایط تفاوت دارد و او آمده است تا بماند و به‌خوبی می‌داند امید اصلاح‌طلبان به اوست.
گفتنی است که اسحاق جهانگیری به هنگام قرائت بخشی از بیانیه خود برای ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی بغض کرد که بغض وی به سوژه فعالان رسانه‌ای‌- سیاسی تبدیل شده است.

جهانگیری همچنین در جریان رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ ادعا کرد که اگر ما پیروز شویم دیگر هیچ‌کس در ایران سرگرسنه زمین نخواهد گذاشت و هیچ کارتن خوابی دیگر نخواهد بود…ملت! یادتان رفته قیمت دلار لحظه‌ای عوض می‌شد…امروز دیگر کسی از گرانی و تورم حرفی نمی‌زند… چون کاری شد کارستان. رئیس‌جمهور خودش وقت گذاشت. رونق شروع شده، ما به همه اهداف‌مان در برجام رسیدیم.
البته وی با گذشت دوره اول دولت روحانی و در دولت دوم وی در پاسخ به سئوالی درباره گرانی کالاها گفت که دعا کنید!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید