سر خط اخبار

کد خبر:189937
پ

دستگیری مزاحمان نوامیس که در نازی آباد قمه کشی کردند

سه مزاحم ناموس که در محله نازی آباد با استفاده از سلاح سر (قمه) ضمن شرارت با ۲ مرد درگیر و آنها را روانه بیمارستان کرده بودند، دستگیر شدند و امروز/سه شنبه/ صحنه این درگیری در حضور مردم بازسازی شد.

دستگیری ۳ مزاحم ناموس در محله نازی آباد

سه مزاحم ناموس که در محله نازی آباد با استفاده از سلاح سر (قمه) ضمن شرارت با ۲ مرد درگیر و آنها را روانه بیمارستان کرده بودند، دستگیر شدند و امروز/سه شنبه/ صحنه این درگیری در حضور مردم بازسازی شد.

به گزارش ۳۶۱ درجه ایران، بامداد ۳۱ فروردین امسال سه مرد سوار بر خودرو در خیابان مدائن نازی آباد به یک مادر و دختر هتک حرمت کردند که این کار با واکنش پسر ۱۲ ساله خانواده همراه می شود.

پس از این اتفاق یکی از سه مرد از خودرو پیاده شده و با قمه به سمت خانواده مذکور حمله می کند که با واکنش ۲ مغازه دار منطقه مواجه می شود و در نهایت سه شرور هتاک با قمه به مغازه داران مدافع مادر و دختر حمله کرده و هر ۲ نفر را راهی بیمارستان می کنند.

پلیس در کوتاهترین زمان و پس از انتشار ویدیو در فضای مجازی، سه فرد شرور و ضارب را شناسایی و دستگیر می کند صبح امروز(سه شنبه) صحنه بازسازی جرم با حضور مردم برگزار شد.

معاون عملیات اطلاعات پلیس تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: این اراذل با قمه و چاقو به سمت این ۲ زن و یک پسر حمله می کنند که در این حین چند نفر از ساکنان منطقه این صحنه را مشاهده کرده و به این افراد بابت این رفتار اعتراض می کنند.

سرهنگ سعید راستی ادامه داد: پسر نوجوان به همراه خانواده از محل فرار کردند اما این سه شرور با ۲ مردی که اعتراض کرده بودند، درگیر شدند و در نهایت با چاقو این ۲ نفر را مجروح می کنند.

وی ادامه داد: یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و مضروب دیگر پس از ۱۰ روز از بیمارستان مرخص شده است.

سرهنگ راستی گفت: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود سابقه مزاحمت و درگیری متعدد نیز داشته است اما ۲ نفر دیگر فاقد سابقه بودند اما نداشتن سابقه دلیلی بر این نیست که پلیس با آنها برخورد قانونی نکند.

منبع
ایسکانیوز
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید